Mikeyyy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Hoi Wilt iemand èèn ding voor me doen van het rij school het heet City Clicking Ik heb gesaved in een huis als je daar uit ga zie je tegenover je de rij school ga daar naar binnen en die City Clicking. Geen cheats en mods want in de rijschool valt niet te cheaten! Alvast bedankt! Greetz Mike Klik hier voor de saved game! Bewerkt: 2 januari 2006 door Mikeyyy
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel zet hem voortaan zet hem graag op slot 6 7 of 8 vind ik handiger. EDIT Gehaald je kreeg + Driving Skill Geen Cheats gebruikt Geen Mods gebruikt Niks veranderd Zelfde huis gesaved (aan de overkant) Save Game Het is wel op SLOT 3 Bewerkt: 2 januari 2006 door AmsterdamBoy
Mikeyyy Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Oke maar je kan de naam veranderen he als je hem download staat er GTASAsf1 je kan dan GTASAsf8 op 6,7 en 8 doen. Greetz Mike P.S En ik weet toch niet wie hem voor me doet. Edit: Dankje,het maakt niet uit welke bijlga hij zit Heel erg bedankt! >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid, Slotje<<< Bewerkt: 3 januari 2006 door Dizzee
Recommended Posts