ACID Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) ik hoe zelf wel van rap. en van alle soorten metal. waar houden jullie van ? en als er iets niet bij staat kun je het hieronder neerzetten. Bewerkt: 2 januari 2006 door spacerune Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik hou veel van rustige muziek... Niet altijd zo druk muziek. Ik bedoel liedjes van Guus Meeuwis bijv. Dat zijn vrij rustige liedjes. Reageren
The Italian Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik verschillend de ene keer Hiphop en dergelijke ,daarna Hardcore en dan weer van die rustige liedjes . Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Rap 80's en 90's music rustige muziek ook! heel veel om op te noemen Reageren
VforV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Rap Massive Attack Radiohead Sigur Ròs Linkin Park D12 (rap dus ) Unkle 't Hof Van Commerce Flip Kowlier en zo verder... Bewerkt: 3 januari 2006 door VforV Reageren
Loek Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik luister alles.. maar mijn voorkeur gaat toch naar rock... AC/DC, Iron Maiden..enz.. Reageren
ACID Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik begrijp het niet ik had een poll aangemaakt maar nu zie ik hem niet weten jullie hoe dit kan ? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 If your going to San Francisco van Scott McKenzie, teh hipheid! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.