-Niels- Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 (bewerkt) Altijd als ik MTA wil opstarten krijg ik de foutmelding: ERROR: CRC failed on 'E:\Program Files\GTA VICE CITY\data\handling.cfg' Please reinstall MTA / GTA:VC as some of your files have been modified wat moet ik doen help me Bewerkt: 27 augustus 2004 door gTa_BaDmAn Reageren
Piers Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Please reinstall MTA / GTA:VC Reageren
Tegh Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 (bewerkt) deze fout heb ik ook altijd als ik op start game druk, je moet dan op 'Reset Game Path' ( rechts boven ). dan zegt ie 'Please restart MtA VC so it takes effect'. Dit hoeft niet, je hoeft alleen maar op startgame te drukken. En dan begint ie. Bewerkt: 27 augustus 2004 door Tegh Reageren
Thabit Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Dat heb ik ook altijd, dan moet je gewoon als je Reset Game Parth doet dan moet je gewoon bij dat 'Please restart MtA VC so it takes effect' gewoon daaronder op ok ofzo doen! Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Altijd als ik MTA wil opstarten krijg ik de foutmelding: ERROR: CRC failed on 'E:\Program Files\GTA VICE CITY\data\handling.cfg' Please reinstall MTA / GTA:VC as some of your files have been modified wat moet ik doen help me Nee man.. Jullie kunnen toch wel Engels? :huh: :lol: Je moet de originele handling.cfg even weer terugzetten. Je hebt namelijk mods in Vice City. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Precies Mr Cortez ik heb dat ook weleens je kan moeilijk 2 mta's tegelijk spelen <_< Reageren
Furi0uz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Altijd als ik MTA wil opstarten krijg ik de foutmelding: ERROR: CRC failed on 'E:\Program Files\GTA VICE CITY\data\handling.cfg' Please reinstall MTA / GTA:VC as some of your files have been modified wat moet ik doen help me Nee man.. Jullie kunnen toch wel Engels? :huh: :lol: Je moet de originele handling.cfg even weer terugzetten. Je hebt namelijk mods in Vice City. Volledig gelijk... Download een goede versie (clean version) van de handling of reinstall je GTA ofzo... Je hebt bestanden aangepast, aangezien het niet de bedoeling is dat je gaat cheaten in mta is dit uitgeschakeld... Redelijk logisch tog? Reageren
=SwA=PiZZA Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Download dit! Opslaan in X:/Program Files/Rockstar Games/Data (X is de schijfletter.. ligt eraan op welke partitie(schijf) je hem hebt geinstalleerd) Overschrijven.. en dan moet je het weer kunnen spelen.. waarschijnlijk heb je ooit een gehackte/modded handling.cfg gedownload en geinstalleerd (waardoor je sneller kan rijden in Vice City/MTA?) Als dit nog niet lukt, ga dan naar Configuratiescherm > Software > GTA Vice City verwijderen, opnieuw installeren.. en dan moet ie het weer doen Anders zou je ook nog op dezelfde manier Multi Theft Auto kunnen verwijderen, en die opnieuw installeren! (dit heb ik ook in ander topic gepost ) Succes! PiZZA Reageren
Furi0uz Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Cracks plaatsen = verboden, GTA files plaatsen = toegestaan? Reageren
djvinnie Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Das een simpel verhaal, gewoon het hele zooitje op nieuwe instaleren dan ben je gou van de problemen af! Heb het helaas ook meegemaakt <_< Reageren
Furi0uz Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Das een simpel verhaal, gewoon het hele zooitje op nieuwe instaleren dan ben je gou van de problemen af! Heb het helaas ook meegemaakt <_< Idd... Hoop dat je zo van je probleem af bent BadMan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.