Jump to content

WiFi voor de DS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik had pas mario kart DS gekogt...geweldig spel... de beste mario kart ooit (mijn mening :sigaar: )

maar mijn verstand sloeg pas op hol toen ik het ijzersterke WiFi (wireless lan)zag....

stappen om mario kart Ds te laten connecten met WiFi

*je kan met 3 manieren connecten...

1* als je een modem hebt met draadloze verbinding.... dan hoef je je modem alleen maar aan te zetten en spele maar !!!!

2* een speciaal usb adaptertje kopen dan linken met je DS..

3* via een hotspot... een hotspot is een soort telefoon mast..maar dan met de draadloze WiFi verbinding

het was me ook echt gelukt om met een hotspot verbinding te maken.... ik zat in de mac donalds en gwn met een man uit china te racen ... DAT VINDT IK ECHT GEWELDIG..!!!!!!!!!

heb je vragen...? posten zijn welkom.. :Y...maar ALLEEN voor de DS niet voor de psp :puh:

Bewerkt: door Pimp_Killer
Geplaatst:

ja....want het staat niet voor niets in je DS geprogrameerd :bonk:

maar ik weet niet helemaal zker of dat WiFi ondersteund...

niet geschoten is altijd mis :puh:

Geplaatst:

De DS heeft niet zon sterke WIFI als de psp.

Als je echt games met WIFI wilt spelen speel je die best op de psp (betere snelheid enz).

Niet dat de DS slecht is maar hij is er minder voor geschikt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mario Kart is idd geweldig... Ik ga binnenkort ook een WiFi-Stick halen, dan kan ik ook lekker online spelen. :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:
ik heb ook mariokart DS en een stick

maar wat ik me afvraag is welke game op de psp online kan?

Bedoel je nou voor de DS of de PSP?

En normaal staat er op het hoesje van een game of hij online kan!

• 1 maand later...
Geplaatst:
Je moet eerst de WiFi-Stick gaan kopen die rond de €40 kost.

Die krijg je toch ook bijgeleverd als je Mario Kart koopt? En je kunt ook iets met je router doen ofzo.

Geplaatst:

Ik heb iig die stick er niet bij gekregen.. Als je een draadloze router hebt kan je ook online gaan zonder gebruik van die stick.

Geplaatst:
Ik heb iig die stick er niet bij gekregen.. Als je een draadloze router hebt kan je ook online gaan zonder gebruik van die stick.

Sorry dat het een beetje offtopic is, maar is z'n stick ook te verkrijgen voor de PSP/PS2?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...