Grove St. Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 He, na los Deprados krijg ik een telefoontje dat ik meer gebieden moet veroveren. Maar moet je alle of een paar gebieden nemen, zoja welke. Alvast Bedankt Greets Grove St. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Heey, Grove St. Nee, je hoeft niet alle gebieden te veroveren. Probeer gewoon zo veel mogelijk gebieden te veroveren en dan zal Sweet je bellen en dan kan je met de volgende missie beginnen. Probeer gewoon zoveel mogelijk gebieden van de Ballas en Vagos te veroveren. Veel succes. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Voor de duidelijkheid : Je moet minstens 35% van de gebieden hebben om de volgende missie te starten Mvg,Velaro Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als je dan 35% van de gebieden hebt veroverd, krijg je weer een telefoontje van Sweet. Hij zegt dat je dan genoeg gebieden hebt om de laatste officiele missie van de verhaallijn te doen. Dus hoef je niet naar elk veroverd gebied te kijken of je de missie nu wel kan doen. Je kan eventueel ook chekken hoeveel procent van de gebieden die je hebt overgenomen dat doe je zo: Stat -> Gangs. De laatste missie heet "End of the Line". Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Jammer dat ik hem al bijna uit hebt, want ik vindt de verhaallijn leuk. Niet de kleine missies: politie brandweer etc. Maar bedankt! Ik zal genieten van de laatste missie Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je moet gewoon zoveel mogelijk gebieden overnemen en dan kijken of je de missie end of the line kan doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Jammer dat ik hem al bijna uit hebt, want ik vindt de verhaallijn leuk. Niet de kleine missies: politie brandweer etc.Maar bedankt! Ik zal genieten van de laatste missie Genieten van de laatste missie is moeilijk, want het is een zeer pittige missie Je kunt altijd overnieuw beginnen, sla hem dan niet over je andere savegame heen. Als je bijvoorbeeld midden in het spel wilt beginnen kun je >>hier<< een savegame downloaden. Succes met de laatste missie, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.