pisvlek Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De missie Stowaway lukt me niet. Zou iemand hem voor me kunnen uitspelen? Ik gebruik geen cheats, maar het spel geeft wel telkens bij het opslaan aan dat er nog een cheat actief is, terwijl ik geen idee heb welke dat is. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Graag ff de missie doen en weer opslaan bij het vliegveld. Alvast bedankt! GTASAsf1.b
Ikkes Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik ga hem doen! edit: Het is gelukt. Voor de savegame kijk in de bijlage. Je heb er nu $20.000 erbij. Ik heb niet gecheat. Veel plezier ermee Bewerkt: 3 januari 2006 door Ikkes
StevenS Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 kan iemand stowaway voor mij doen? cheaten mag best al is dat bij deze missie niet echt nodig geloof ik. GTASAsf1.b
Mikeyyy Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Die doe ik! Edit: Sorry,het lukt niet bij mijn ging het met gemak maar nu niet Sorry iemand anders zou hem moeten doen! Greetz Mike Bewerkt: 3 januari 2006 door Mikeyyy
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Goh wat is het druk vandaag. Ik doe hem wel Al gebeurd. Beloning: $20,000 Veel plezier nog
pisvlek Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Kan iemand die van mij ook doen? Ik zit helemaal vast in het spel. De enige manier om verder te komen is door deze missie uit te spelen. Savegame staat in de openingspost van dit topic
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ikkes heeft die al voor je uitgespeeld. De savegame staat in zijn post...
Little Mister Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Die heeft Ikkes al gedaan. DIZZEE WAS ME VOOR Bewerkt: 3 januari 2006 door Little Mister
pisvlek Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Oh sorry, ik had het niet eens gezien. Bedankt Ikkes!! >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid. Slotje<<<
Recommended Posts