Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb nu de IMG Tool gedownload, en ben bijna klaar, maar nu krijg ik dit. Nu moet ik met de IMG Tool. Commands/Add doen. Dan selecteer ik die bestanden en dan zegt hij: File Acces denied. Wat moet ik nu doen? Juice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Heb je dan wel de auto weggegooit die de gedownloade auto moet vervangen? Dus eerst ga je naar die auto toe, je gaat naar txd en dff, die Extract je en Delete je. Dan ga je naar commands/add en zet je de txd en de dff van de gedownloade auto erin. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 O dus je moet hem eerst deleten? OK ik ga het proberen, en ik trouwens een back-up gemaakt dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Je moet wel de auto deleten die ervoor bedoeld is. Wat staat er bij dat ie moet vervangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Het is een skin. Maar als ik hem wil verwijderen dat doet hij het ook weer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Een skin moet je in de skin directory zetten! Dus standaard:C:\program files\rockstar games\gtavc\skins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Ja maar dan doet hij het ook niet! Dit krijg ik als ik iets wil verwijderen: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Oh de skin, ik weet niet of dit hetzelfde is als bij Vice City. Maar anders moet je gewoon naar Windows C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas User Files/en dan zet je hem in skins. Start dan het spel op en zet de skin aan, en je bent klaar. Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Nee want als ik een skin gewoon download komt hij heel erg raar in het spel. Nu wou ik het met IMG Tool doen want daar moet je het mee doen, maar toen kwam dit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Hier staat het het allerbeste uitgelelgd. Door onze "beste 3D GTA scripter" Eclipse. Je vind hem hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705&st=0 Succes Juice, Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Als ik het wil verwijderen, komt er dit te staan: Dir File...! Not Existing. hoe moet ik nu verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Je kan hem volgens mij ook installen met vice TXD als je het plaatje van de texture van b.v. het hawai shirt verandert met het plaatje van je gedownloade skin. Je moet wel zorgen dat het plaatje BMP formaat heeft anders gaatie raar doen Download VICE TXD Bewerkt: 3 januari 2006 door daviha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Je download eerst de skin. Dan open je hem met Winrar. Je gaat naar de bitmapafbeelding en die voeg je toe aan Windows C:/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City User Files en plaats je hem in de map skins. Dan start je het spel op en ga je naar Options, player skin en klik je op de skin die je wilt hebben. Let op: je moet wel de Street outfit aanhebben. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 ja maar hij vindt dat hij er niet mooi uitziet als je hem zo instalt dus doe het gewoon op mijn manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 Je moet toch gewoon alleen lezen afvinken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.