Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hebben jullie van het msn virus geheurd het is een wormvirus dus als je een berichtje krijgt van happynewyear.jpg open die dan niet het brengt het virus geklijk aan op je computer er is niks aan te doen dus kijk uit ik zit al niet meer op msn. Wat is je mening hierover? Reageren
Wesley Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb hier gister nog overgehoord. Als je zo`n berichtje krijgt. Open dat absoluut NIET!!!!!!! Anders krijg je een virus in je computer! NOGMAALS OPEN DAT BERICHTJE NIET!!!!! Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Oja nog een melding het virus word niet gevonden door antivirus scanners het is gewoon een foutje van windows die door iemand word verstuurd en er een probleem van maakt. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het kan toch niet dat geen enkele scanner het ziet. Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 er zitten fouten in windows of andere computer waar hij gebruik van maakt en ze een virus maakt die kan de scanner niet vinden. Reageren
Wesley Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Weet ook iemand waar de virus zich nu bevind? Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hoe bedoel je het virus kan ook gewoon onder het chatten komen. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 geen enkele scanner houd het tot nu toe tegen, maar microsoft weet de fout, en binnnen kort kotm er wel een update,, wel gaar eigenlijk, er is 1 ass hole op deze wereld die dat virus maakt, en daarna is het in hetn ieuw en al die.. Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor. Reageren
Wesley Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Weet ook iemand waar die virus ontstaan is>? Hoe bedoel je het virus kan ook gewoon onder het chatten komen. Hmm.... Net was het nog via de Email. Nu ook al via de chat? Reageren
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja maar niet zo snel als de e-mail hoor de chat mag wel maar je loopt wel kans op van virus. Reageren
Ferre Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik las gisteren in de AD van m'n regio en daarin stond dat het plaatje xmas-2006.jpg heette. Dit is van zover ik het me nog kan herrineren. Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het gaat alleen om een plaatje van de kerstboom hoorde ik op het journaal van de radio! Reageren
dudedude Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor. hoe kom je er nou bij dat hij er geld voor krijgt hij doet het waarschijnlijk gewoon voor de grap Reageren
Upstream Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor. hoe kom je er nou bij dat hij er geld voor krijgt hij doet het waarschijnlijk gewoon voor de grap Als het spyware is, dan krijgt die persoon geld van het bedrijf waar de spyware van is. Maar, als ik dat plaatje niet accepteer, loop ik ook geen risico op een infectie. Toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.