Jump to content

msn virus

Recommended Posts

Geplaatst:

Hebben jullie van het msn virus geheurd het is een wormvirus dus als je een berichtje krijgt van happynewyear.jpg open die dan niet het brengt het virus geklijk aan op je computer er is niks aan te doen dus kijk uit ik zit al niet meer op msn.

Wat is je mening hierover?

Geplaatst:

Ik heb hier gister nog overgehoord.

Als je zo`n berichtje krijgt.

Open dat absoluut NIET!!!!!!!

Anders krijg je een virus in je computer!

NOGMAALS OPEN DAT BERICHTJE NIET!!!!!

Geplaatst:

Oja nog een melding het virus word niet gevonden door antivirus scanners het is gewoon een foutje van windows die door iemand word verstuurd en er een probleem van maakt.

Geplaatst:

er zitten fouten in windows of andere computer waar hij gebruik van maakt en ze een virus maakt die kan de scanner niet vinden.

Geplaatst:

geen enkele scanner houd het tot nu toe tegen, maar microsoft weet de fout, en binnnen kort kotm er wel een update,, wel gaar eigenlijk, er is 1 ass hole op deze wereld die dat virus maakt, en daarna is het in hetn ieuw en al die..

Geplaatst:

Weet ook iemand waar die virus ontstaan is>?

Hoe bedoel je het virus kan ook gewoon onder het chatten komen.

Hmm.... Net was het nog via de Email. Nu ook al via de chat?

Geplaatst:

Ik las gisteren in de AD van m'n regio en daarin stond dat het plaatje xmas-2006.jpg heette. Dit is van zover ik het me nog kan herrineren.

Geplaatst:
De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor.

hoe kom je er nou bij dat hij er geld voor krijgt hij doet het waarschijnlijk gewoon voor de grap

Geplaatst:

De man of vrouw krijgt er geld mee maar zolang hij niet gepakt is blijft het virus wel hoor.

hoe kom je er nou bij dat hij er geld voor krijgt hij doet het waarschijnlijk gewoon voor de grap

Als het spyware is, dan krijgt die persoon geld van het bedrijf waar de spyware van is.

Maar, als ik dat plaatje niet accepteer, loop ik ook geen risico op een infectie. Toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...