MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Alle codes zijn slecht, er is er geen één die je spel niet beinvloed. Voor de Playstation 2 dan hé... Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Alle codes zijn slecht, er is er geen één die je spel niet beinvloed. Voor de Playstation 2 dan hé... San Andreas ga ik dan toch maar op de PC kopen. Maar ik bedoel: de weapon cheats,armour cheat en health cheat zijn niet heel gevaarlijk omdat dat codes zijn die je "helpen" het spel uit te spelen,die code van rellen is gevaarlijk omdat het je niet echt "helpt". (als je weet wat ik bedoel ) Bij welke van die twee categorieën hoort die tijd cheat? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Weapon en Armour cheats helpen je niet het spel uit te spelen. Lees dat nog eens een keer goed door.. En die rel cheat helpt je ook niet. Jawel, als er rellen zijn en iemand wordt doodgeschopt en die laat bijv. een geweer achter dan heb jij daar profeit van. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Weapon en Armour cheats helpen je niet het spel uit te spelen. Lees dat nog eens een keer goed door.. En die rel cheat helpt je ook niet. Jawel, als er rellen zijn en iemand wordt doodgeschopt en die laat bijv. een geweer achter dan heb jij daar profeit van. Ik bedoel armour en health helpen je wel! En dat van die rellen is misschien wel waar. :$ Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Misschien? Dat is gewoon zo. Alle cheats op de Playstation2 beinvloeden je spel, op de PC beinvloedt alleen CERTAINDEATH je spel niet. Reageren
Silkoewi Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) @ Dragon of chaos : Ik ben ook ff gaan kijken.. En.. Mijn PS2 is ook niet vrij.. :$ Dat krijg J als J met meerdere GTA-freaks in een huis woont.. En.. ff Een reactie op dat van die rellen.. Dat kan helemaal niet.. Gewone burgers hebben geen wapens.. Of ze moeten P.I.G.s of Politie-agenten gaan slaan.. Dan is t wel waar.. Of J moet de cheats "Alle vrouwen hebben wapens" gebruiken.. Nou ja.. Groetjes.. Edit: En nog aan Mr. KooKie ; Zo erg beïnvloeden cheats J spel nou ook weer niet hoor! Ze zijn gewoon hartstikke handig! *Maar ik gebruik de meeste helemaal niet.. Behalve die voor Health en Armor..* Groetjes.. Bewerkt: 3 januari 2006 door GTAGirl Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik bedoel met beinvloeden dat je je save-file NOOIT meer 100% uitkunt spelen wanneer je cheats hebt gebruikt. En ik had het inderdaad over PIG's en Gangmembers. Bewerkt: 3 januari 2006 door MrKooKie Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het wil nog steeds niet lukken,als ik bij het laatste huis kom (denk ik) heb ik nog dit: ///||||||||||||||| ///=leven dat ik heb |||=verloren leven En dan "mission failed". Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het wil nog steeds niet lukken. Tja, meer tips zijn er echt niet. Nou ja, behalve deze: Blijf oefenen... Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 GEHAALD! @Gangsta:thnx! @al de rest:ook thnx! @GTA-Girl:zeg als je het ook gehaald hebt! Reageren
Silkoewi Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik heb PS2 verbod.. Ik zal er teveel op volgens mn moeder.. k Zal wel zeggen wanneer ik er weer op mag.. -.-" Groetjes.. Edit: Ik ben dr vamiddag stiekem opgegaan.. En k heb t in één keer gehaald! Zonder cheats! Bedankt voor alle hulp allemaal! @ Dragon of Chaos : Jij was net wat eerder,, maar t was wel leuk samen een probleem te hebben.. Groetjes.. Bewerkt: 4 januari 2006 door GTAGirl Reageren
Wrieh Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 ik vond hem wel makelijk ik wil niet opscheppen Reageren
Silkoewi Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Tsja.. Soms lukt een missie in een keer,, andere keren pas na tientallen keren.. J moet gewoon geluk hebben.. En dat hadden ik en Dragon Of Chaos ff niet.. Lol.. Groetjes.. GTAGirl.. Reageren
Wrieh Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 ok maar nu ben ik sti.. ik zeg niets meer Reageren
iman Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 het si gewoon een makelijke missie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.