coentjuu Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb ontdekt dat als je met de GTA Noobmode de Elegy wilt spawnen je een andere auto krijgt, ik weet niet meer welke. Voor de rest is het een geweldige mod. Ga zo door jongens. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Is al gezegt geweest! Ga verder bij het andere topic over noob mode. ja, juist het is de buffalo dat gespawt word Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 nee dat is BS het is deze wagen ! : hmm ik vind em niet op Wikigta ... maar het is geen buffalo Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Hier ergens op het topic staat dat het de buffalo is! of was het de euros in plaats van de buffalo? Bewerkt: 3 januari 2006 door zethe Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als je een elegy wil spawnen, krijg je de cadrona. Als je de euros wil spawnen, dan krijg je de buccaneer... Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hehe ik wist dat het zo iets was! Nu zijn we er uit! THX 2 Dizzee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.