Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Tot nu toe ging alles goed met de IMG Tool, ik had de tut van Eclipse erbij, het ging perfect, totdat ik het bestandje moet deleten. Dat lukt namelijk niet. Dan zegt hij: ''Dir File..! Not Existing'' of iets in die richting.

Wat kan ik hier tegen doen?

PS: Ik wou een skin downloaden.

Juice

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

^^ Sorry voor de dubbelpost, maar ik geef het op. Het lukt gewoon niet. Zou iemand voor mij alsjeblieft

deze skin in mijn savegame willen plaatsen als dat kan? Ik denk het niet, maarja.

Deze skin

Mijn savegame zit bij de bijlage.

Bedankt alvast

Geplaatst:

heb jij al eerst die "alleen lezen" in gta vice city map eigenschappen weggevinkt voordat jij begint met te modden?

zo nee, doe eerst dat voordat jij te deleten in IMG tool anders lukt het niet te deleten

moet weggevinkt van alleen lezen in eigenschappen en dan lukt het wel te deleten

Geplaatst:

Ja ik had het al gevonden maar nu heb ik weer een ander probleem, en ik heb er geen zin in om uit te leggen :-(

Wil iemand het voor mij doen

Geplaatst:

Ja, maar dat is volgens mij niet mogelijk, om te gaan modden in een Savegame, want je speelt de Savegame dan wel goed in de versie waar hij erin is gezet, mar bij jou zult hij het niet doen, want jij hebt die files niet in je GTA staan, dus zul je een error krijgen, en kan je je GTA helemaal niet spelen, dus je zou het wel moeten uitleggen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...