Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Rate mijn nieuwste sig die ik nu heb staan, mensen. Tips zijn altijd bruikbaar. Ok, weet ik dat ook weer. Heb mijn sig nu weer verandert, dus kunnen jullie hem niet meer raten. Reageren
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Heel mooi Dizzee! Zeker één van je mooiste. Deze signature krijgt van mij een 9/10 Maar doordat de tekst op het zwarte staat, en de tekst een vrijwel felle kleur heeft, zie je de tekst te goed, waardoor je oog gelijk op de tekst valt, in plaats van op de signature zelf KUTGW! Bewerkt: 3 januari 2006 door Juice Reageren
Froop Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hij is mooi, maar tegelijkertijd ook lelijk. Ik zie dat je een nieuwe stijl gebruikt, wat mooi kan uitkomen. Maar bij jou is het geval dat het te donker en te fel is. Verder zie ik meteen de tekst, waar de sig denk ik niet om draait. Toch een leuk experiment, dus ik geef je een 7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.