Jump to content

gta3.dir kan niet worden gevonden

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik met IMG tool 2.0 gta3.img van gta sa opent, maar dan krijg ik steeds f*cking foutmelding iets over

unabled to find DIR file

c://program files/gta san andreas/models/gta3.dir

in mijn gta sa models map zit er geen gta3.dir,

zou er iemand mij een back up geven van gta3.dir,

ook heb ik gene zin om mijn gta sa te herinstalleren hoor

alvast bedankt als jij mij gta3.dir geeft!!!

Geplaatst: (bewerkt)

jajajaja, speel geen moderator, ik vraag alleen om gta3.dir back up, want het is toch gta sa probleem want gta3.dir is in map van gta sa dus, het gaat dus niet over modden he slimmeke

en dat van IMG tool topic, ik heb trouwens niet over auto's te vervangen, gewoon gta3.dirt kan niet worden gevonden als ik gta3.img van sa wil openen

heu ruurd31 heeft zijn bericht zeker verwijderd, en nu is er 2berichten achter elkaar van mij :duh::{

Bewerkt: door sonny yoshi
Geplaatst:

Ja klopt, ik laat me niet uitschelden. Voor dat je met San Andreas gaat "spelen" moet je altijd even een backup maken. Als er dan iets mis mocht gaan kun je altijd verder spelen.

Het is trouwens ook tegen de regels om bestanden uit te wisselen via het forum.

Succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

geef dan via MSN he ;)

eerst PM sturen voor toestemming om e-mailadres te mogen gebruiken om bestabnden te versturen, want ik heeb het echt verdomd nodig want gta sa wil niet meer spelen, en ik heb alleen gta3.ditr echt nodig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...