ikt Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Kan iemand mij het bestand Ctor.dll opsturen? Ik kan GTA SA niet opnieuw instaleren. Hier staat hij : C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime\10\50\Intel32 EDIT: ik zit nu met een ander probleem: Setup has experienced an error. Please do the following: -Close any running programs -Empty your temporary folder -Check your Internet Connection (Internet-based Setups) Then try to run the setup again ___________________________________________________ Error code: -6003 Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
Velaro Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik hoorde net van R31 dat je geen bestanden mocht uitwisselen op het forum ! Sorry hoor ! Bewerkt: 3 januari 2006 door Velaro Reageren
ikt Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) . Mag PM-en wel? EDIT: Ik heb Ctor.dll al . Maar ik krijg nog steeds een error bericht . Maargoed, er is al 1 probleem opgelost. Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Kan je SA dan al terug opnieuw instaleren ? Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Nee. Zie bij 1e bericht: ''Edit'' Even nog een keer voor de duidelijkheid: Setup has experienced an error. Please do the following: -Close any running programs -Empty your temporary folder -Check your Internet Connection (Internet-based Setups) Then try to run the setup again ___________________________________________________ Error code: -6003 Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Is alles weg van de vorige keer toen je het installeerde ? Ik had een spel eens verwijderd en wou het opnieuw installeren maar het ging niet en ik kwam erachter dat het niet ging omdat er nog files van dat spel er nog opstonden Reageren
ikt Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 IK heb zelfs de userfiles naar mijn uitstaande externe harde schijf verplaatst. Deze setupwizard zuigt[/font] gewoon Reageren
ikt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Halloow, ik doe nu een dubbelpost-bump omdat niemand hierop reageert, ik kan al meer dan 2 weken geen GTA SA doen (Dat probleem was al eerder toen ik hier poste). Kijk eens Alsjeblieft naar mijn 2 vorige posts. *@ de moderators: A.U.B. er geen slotje opgooien, ik kan echt niet zonder GTA SA Reageren
masterlee Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Hey Ik had dit probleem vandaag dus ook....weetje wat je er aan kan doen 1. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San andreas Map verwijderen. 2. CD erin doen 3. De inhoud van de CD bekijken 4. de Setup.exe uitvoeren. dat is alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.