Jump to content

weet wat nieuwe gta word


Tieske

Recommended Posts

Ik heb gelezen dat de nieuwe gta zich in londen gaat afspelen rond 1979 er word nu al een jaar lang aan gewerkt en is 60% af. ze zouden hem tegelijk met de nieuwe playstation willen uitbrengen! Het is niet raar want nadat alle steden uit gta 1 zijn gebruikt is het logich dat er een gta in londen komt omdat er toen gta london is geweest. Het zijn geruchten maar wel erg geloofwaardig. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen dat de nieuwe gta zich in londen gaat afspelen rond 1979 er word nu al een jaar lang aan gewerkt en is 60% af. ze zouden hem tegelijk met de nieuwe playstation willen uitbrengen! Het is niet raar want nadat alle steden uit gta 1 zijn gebruikt is het logich dat er een gta in londen komt omdat er toen gta london is geweest. Het zijn geruchten maar wel erg geloofwaardig. :*D

ik denk niet london ik denk eerder een nieuwe stad anders wordt het te saai

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al meerdere topics over. Volgende keer zoekfuncite gebruiken.. ;) .

Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal zijn. Want ze zijn al naar een staat gegaan en dan gaan ze nu weer terug naar een stad. En sowieso twee spellen uitbrengen met de zelfde titel GTA; London.

Kortom, Nee Geen London en pas in 2007 vermoed ik....

Ikkes

Ps. London is niet saai hoor, Ik ben er geweest en dan is gelijk heel NL saai :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al meerdere topics over. Volgende keer zoekfuncite gebruiken.. ;) .

Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal zijn. Want ze zijn al naar een staat gegaan en dan gaan ze nu weer terug naar een stad. En sowieso twee spellen uitbrengen met de zelfde titel GTA; London.

Kortom, Nee Geen London en pas in 2007 vermoed ik....

Ikkes

Ps. London is niet saai hoor, Ik ben er geweest en dan is gelijk heel NL saai :Y .

ik woon zelf niet in NL maar dan wordt het spel saai dat bedoelde ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen dat de nieuwe gta zich in londen gaat afspelen rond 1979 er word nu al een jaar lang aan gewerkt en is 60% af. ze zouden hem tegelijk met de nieuwe playstation willen uitbrengen! Het is niet raar want nadat alle steden uit gta 1 zijn gebruikt is het logich dat er een gta in londen komt omdat er toen gta london is geweest. Het zijn geruchten maar wel erg geloofwaardig. :*D

Als je dat artikel gelezen hebt staat er ook duidelijk te lezen dat het een gerucht is en dat het niet 1979 is, maar 1997.

Link to comment
Delen op andere websites

dit kan er ook op duiden dat de volgende gta in londen word

gtasa200506151922135710qz.jpg

HE denk je dat dat een bewijs is voor de nieuwe GTA, NEE, het wordt wel iets groter dan London, denk ik een STAAT groter dan San Andreas!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...