RedRat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik en mijn broer hebben en vraag over de missie Smal town bank van Catalina, Op een gegeven moment moet je een paar mensen onder schot houden terwijl Catalina een kluis leeghaalt. Is het mogelijk om die mensen zo lang mogelijk onder schot te houden en Catalina zegt dat ze klaar is, en hoeveel verdiend dat dan meer? (ik denk dat het niks verdient) Of is het nog niemand gelukt??? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het enige is dat je ze onder schot moet houden voordat ze op de alarm drukken, het lukt iemand om erop te drukken, schiet dan op de brandkasten om wat meer geld mee te nemen, nu moet je ontsnappen, heel makkelijk ga gewoon naar de Pay'n Spray. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Heey, Redrat. Je kan niet zo lang mensen onder schot houden tot Catalina klaar is. Op een gegeven moment gaat het zo snel dat je het niet bij kan houden. Nog veel succes met de missie. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar het is me nooit gelukt. Ik denk dus dat het onmogelijk is en dat het zo hoort te lopen in die missie. Edit: Ik ben weer is te sloom.. Bewerkt: 3 januari 2006 door jowx Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De bedoeling van die missie is dat je moet ontsnappen van de politie. Dus als je nou ze succesvol onder schot kan blijven houden, gaat het alarm niet af en komt er ook geen politie achter je aan. Dan zou die missie wel ietsje te makkelijk worden, hm? Het kan gewoon niet anders, het alarm zal altijd afgaan.. Reageren
RedRat Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Heey, Redrat.Je kan niet zo lang mensen onder schot houden tot Catalina klaar is. Op een gegeven moment gaat het zo snel dat je het niet bij kan houden. Nog veel succes met de missie. Nou bedankt maar ik he de misie al gehaald maar daarvoor heb ik wel de hele bank kapot geschoten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.