ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hallo heb een probleem met men avatar hij is te klein zoals jullie zien wie kan hem op de juiste maat brengen? Reageren
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) hallo heb een probleem met men avatarhij is te klein zoals jullie zien wie kan hem op de juiste maat brengen? Ik zal het wel voor je willen doen EDIT:Jouw avatar is op de juiste maat hoor 64x64 staat er bij mij op Photoshop Bewerkt: 3 januari 2006 door The Italian Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Dank u! zet hem hier dan maar in het topic! Reageren
Froop Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb nu even geen photoshop, dus ik kan het niet doen. Maar als je je avater vergroot, dan verliest de avater kwaliteit, daarom zou ik als ik jou was je huidige houden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ja maar hij is te klein, maar ja er is iemand mee bezig (respect!) Reageren
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) ja maar hij is te klein,maar ja er is iemand mee bezig (respect!) Hij is de juiste maat zegt hij bij Photoshop 64x64 Dat is dus gewoon die je nu hebt Bewerkt: 3 januari 2006 door The Italian Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hoe komt dan dat hij zo klein is? Reageren
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hoe komt dan dat hij zo klein is? Hij is de juiste maat hoor,mischien vindt jij hem klein.En zoals Froop zei als je hem vergroot wordt hij lelijker de avatar. Er is niks mis met je avatar hij is even groot als die van mij Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Echt oke! Hier is hoe ik hem zie! voglens mij heb k dan een beetje te veel in het glas gekeken met het nieuwejaar ----------------------------------------------------------------------------------------------- Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Raar zeg. Wij zien hem gewoon goed. Nouja miss als je een andere neemt. Reageren
Upstream Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Echt oke!Hier is hoe ik hem zie! voglens mij heb k dan een beetje te veel in het glas gekeken met het nieuwejaar Hoe heb je dat gefilkt? welke browser gebruik je? Reageren
The Italian Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Echt oke!Hier is hoe ik hem zie! voglens mij heb k dan een beetje te veel in het glas gekeken met het nieuwejaar ----------------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb de skin op POPORANGE en daar zie je hem perfectjij hebt hem op die andere staan Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ? wat bedoel je daarmee? Wat moet ik doenom hem goed te zien? Btw: kan je dan zien wat er op staat? vertel het eens? Reageren
Upstream Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) ? wat bedoel je daarmee?Wat moet ik doenom hem goed te zien? Btw: kan je dan zien wat er op staat? vertel het eens? Hij bedoelt dat je het forum op een andere skin moet zetten. Maar dat maakt niks uit aangezien ik hem ook op calired (2.1) heb staan en ik zie hem perfect. veranderen kan door onderin te klikken waar nu calired (2.1) staat en daar een andere te kiezen Nog een keer mijn vraag, welke brower gebruik je? Bewerkt: 3 januari 2006 door DMWTM30 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.