Ferre Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Juice heeft een signature voor me gemaakt, en ik was benieuwd wat jullie ervan vonden. Je mag hem raten en opmerkingen geven. Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik vind het jammer dat de render gewoon zwart is met 2 witte stipjes erin. Anders vind ik die wel top. Een 7.5/10. Was die render zo zwart. Of heb je die zelf zo gemaakt? Greetz Matiscus Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Juice kan toch veel beter kvind hem niet mooi. De tekst zit geen blending in ook een stroke zit er rond. Kvind de render ook plain. Reageren
Juice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik moest zijn lijstje overnemen, en de render heb ik niet uitgezocht. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hij heeft van dit Plaatje: Dit gemaakt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.