ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hey ergens in het begin moet je leren schieten, Eerst op flessen en dan op de naft dop van een tampa! Deze wagen is bullet proof, dus ik duwde hem helemaalt naar maan huis (naam effe vergeten, het is is met een G...) Dus een x hij er in stond liet ik de deur toe gaan! maar toen was hij niet meer bulletproof maar je kon er wel mee rijden! Hoe komt dat hij de bulletproof kwijt was? Reageren
Barcelona Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je bedoelt de missie Nines and AK's. De straat naam waar CJ woont is Grovestreet. Het is dan mischien een bug(foutje in het spel) dat je je bulletproof auto dat opeens niet meer is, want toen ik dat deedt,(Die tampa in de garage zetten) was die bulletproof. Het kan ook eventueel zo zijn dat er bij mij een bug is want, ik hebt nog maar 1 keer de auto Tampa in de garage gezet. Max1990. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Jah het moet weer lukken dat hij niet lukt bij mij! heb hem zeker 30min. zitte duwen! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb het geprobeerd met noobmode ... ik heb gewoon een TowTruck gespawed Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 En is hij bullet proof bij jou? Je kan hem niet takelen heb dat toen geprobeert! of wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.