Jump to content

TV stelen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Gisteren gaf ik eens de cheat in om rellen te verkrijgen, en toen zag ik opeens enkele gekke mensen rondlopen met een TV in hun armen!

Kan ik deze stelen?

Want telkens ik richt op die persoon neemt die een ander wapen... :?

Greetz

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk heb je de Riot cheat ingevoerd, deze veroorzaakt dat mensen allemaal gek doen in de stad. Je kunt niet de televesies afpakken, maar je kan wel inbreken dat je allemaal spullen kun stelen. Pak de Boxville (black) en druk op 2 om de Robbering missie te doen (inbreken kun je tussen 21.00 & 6.00 uur), dan komen er allemaal gele markers voor huizen staan. Dan kun je spullen stelen en je krijgt er geld voor. Je kunt niet zomaar voor de lol een huis in zonder dat je die missie doet.

Je vind de Boxville tussen de flats tegenover de sportschool in Los Santos. Je vind ook een Boxville vlakbij de autoschool in San Fierro.

Meer informatie over inbreken vind je hier (klik).

Let op: Als je voor de missie Madd Dogg deze cheat doet, kun je het spel niet meer uitspelen. Dus save niet!!

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

volgens mij wel dan moet je inbreken en dat kan alleen snachs met een speciale auto tegenover de gym (ben ff de naam vergeten)

JA dit kan!

je moet wel een missie gedaan hebben!

Dan kan je stelen,

je moet wel een boxville truk hebben die staat tussen de struiken bij de gym in los santos!

Dit moet wel tussen 20.00 en ??? uur!

Dan kan je bij huisen gaan waar een gele pijl staat, en dan kan je inbreken

ps: nooit saven met die RIOT cheat!!! je kan ze nooit meer afzetten!

edit: um jullie typten weer iets sneller :D

Bewerkt: door zethe

Ja, je kan TV's, radio'sen dergelijke stelen uit huizen ná de missie home invasion. Je moet dan in een boxville gaan en dan kan je 's nachts huizen beroven. Je kan dan de gestolen spullen in de boxville zetten, en dan moet je ze ergens in de stad waar je bent de spullen naar een gebouw brengen waar je dan geld krijgt voor het gestolen goed. Maar de TV's e.d. kan je helaas niet zelf houden, je kan ze alleen verhandelen. ;)

EDIT: oeps, er waren een paar mensen een minuutje voor mij. ;)

Bewerkt: door Pietje //

Nee, je kan geen telelvisie's stelen van mensen in hun handen, want dan laten de mensen die televisie toch weer los.

Je kan wel televisie's stelen bij San Andreas Robbery Missies.

Hier staat alles uitgelegt over San Andreas Robbery Missies.

Je kan het beste als je San Andreas Robbery Missies bij Muholland,Richman en Vinewood stelen, want daar zijn grote huizen met allemaal televisie's, Etc..

Heel veel succes!

Let op!: Je moet nooit opslaan na de riot cheat, anders kan je de missie Maddog niet meer halen, die je nodig hebt voor de verhaallijn en 100%!

EDIT: Vele mensen waren me voor.

@ebbc5 de riotcheat heet STATEOFEMERGENCY

Meer weten over cheats? Klik op deze link.

Bewerkt: door Max1990
Geplaatst:

Idd, de Burglar missies heb je ook nodig voor 100%. Je kunt de missies net zo starten als de Pimping, Vagilante, Paramedic, Taxi en Firefighter-missies. Bij Burglar-missies moet je als eerst een huis vinden waar je in kan (geel driehoekige marker bij de deur) en er komt te een daglichtmeter te staan wanneer het weer licht wordt (06:00). Daaronder staat een geldmeter, van hoeveel je gestolen hebt. Daar weer onder staat een lawaaimeter. Je moet dus heel rustig sluipen. De dingen die je kan stelen zijn: televisies, stereo's en game consoles. Draag ze het huis uit en plaats ze in de achterkant van de Boxville. Daarna moet je de gestolen goederen naar de lockup rijden.

1 item gestolen: $20

2 items gestolen: $80

3 items gestolen: $180

4 items gestolen: $320

En zo verder.

Btw. Als je te luidruchtig bent komt er een cops countdown. Je hebt dan 10 seconden om het huis uit te vluchten voordat de politie wordt gealameerd. Als je veilig buiten bent kan je direct weer naar binnen om spullen te jatten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...