Mikeyyy Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Hoi Ik zit vast bij de missie Vertical Bird ik moet nu stoppen want me zusje wil Dus als ik er strax er weer achter mag heb ik geen zin meer om die missie te doen vandaar deze aanvraag. Je mag cheaten als het nodig is Geen Mods A.U.B Greetz Mike Edit: Sorry vergeten! Klik hier voor de save game! Bewerkt: 3 januari 2006 door Mikeyyy
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als je wilt dat iemand de missie 'Vertical Bird' voor je doet, moet je hier nu wel je savegame posten. (Ik kan het niet voor je doen, iemand anders zit achter de SA-computer.)
SilverDust Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik kan vertical bird op het moment niet ik kon hem gisteren nog nouja kan imand anders hem even proberen?? http://rapidshare.de/files/10320058/GTASAsf7.b.html P.S. n de garage staat een Cheetah die mag je wel gebruiken want je moet helemaal naar LS je zit nu in SF
Ruurd31 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Dam wil ik hem wel doen, maar je hebt de savegame toch al online gezet GTAbooy? Ruurd31..
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Te laat ruurd. Mikeyyy, ik heb vertical bird voor je gehaald. Zie bijlage.
SilverDust Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 nee die van die dates is een andere savegame deze van vertical bird is een andere
Mikeyyy Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Dankje,allemaal die het wau proberen. Kan ik weer verder! Heel erg bedankt! Greetz Mike
SilverDust Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik kan vertical bird op het moment niet ik kon hem gisteren nog nouja kan imand anders hem even proberen?? http://rapidshare.de/files/10320058/GTASAsf7.b.html P.S. n de garage staat een Cheetah die mag je wel gebruiken want je moet helemaal naar LS je zit nu in SF deze mag gedaan worden aub het was tog dezelfde topic naam duz dagt
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ow sorry, had ik dan verkeerd begrepen. Ik doe hem ook wel. Missie passed!
Recommended Posts