Jump to content

gangfights


Na$!

Recommended Posts

daar heb je gelijk in aleen tijdens die missie's van Umberto Robina enzo

Je kan ze trouwens ook een beetje lokken naar de Haitianen.. dan moet je gewoon met je vuist een cuban slaan die in een grote groep staat... dan moet je gewoon een beetje naar de haitianen lopen dan onstaat er van zelf wel een grote gangwar tussen hun

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad

en neit alleen dat!

Jij word na een bepaalde missie ook aangevallen als je in die buurten komt! Dat vind ik echt zeer jammer! Maar soms is het leuk lekker langs rijden en neer schieten en dan komen ze me achterna. Das lol :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad

en neit alleen dat!

Jij word na een bepaalde missie ook aangevallen als je in die buurten komt! Dat vind ik echt zeer jammer! Maar soms is het leuk lekker langs rijden en neer schieten en dan komen ze me achterna. Das lol :D

Huh? dat heb ik nog niet.. de cubanen? die laten mij gewoon met rust :blink: welke missie is dat dat dan? een rampage ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen missie, dat gebeurt gewoon nadat je een aantal missies hebt uitgespeeld. Dan is één van die gangs zo pissed off met je dat die groepjes je aanvallen zodra je in de buurt komt. Er schijnt ook een manier te zijn om dat te voorkomen (door de Cuban en Haitan missies in een bepaalde volgorde te spelen), maar ik weet niet of dat waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen missie, dat gebeurt gewoon nadat je een aantal missies hebt uitgespeeld. Dan is één van die gangs zo pissed off met je dat die groepjes je aanvallen zodra je in de buurt komt. Er schijnt ook een manier te zijn om dat te voorkomen (door de Cuban en Haitan missies in een bepaalde volgorde te spelen), maar ik weet niet of dat waar is.

waarom doen ze dat bij mij niet? ik ben op 98% :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De hatians gaan je haten nadat je de missie hebt gedaan waarbij je hun drugs-fabriek moet opblazen. Vanaf dat moment schieten ze spontaan op je. De cubans zullen dit niet doen, die moet je echt aanvallen, voordat ze terug-vechten.

Ik weet zo geen mod waarbij de gangs heel veel met elkaar vechten, maar het zou eventueel wel kunnen door de main.scm te modden. Maar dat is niet echt eenvoudig.

Link to comment
Delen op andere websites

De hatians gaan je haten nadat je de missie hebt gedaan waarbij je hun drugs-fabriek moet opblazen. Vanaf dat moment schieten ze spontaan op je. De cubans zullen dit niet doen, die moet je echt aanvallen, voordat ze terug-vechten.

Ik weet zo geen mod waarbij de gangs heel veel met elkaar vechten, maar het zou eventueel wel kunnen door de main.scm te modden. Maar dat is niet echt eenvoudig.

Je bedoelt de missie trojan voodoo? Maar er zijn maar weinig mensen die dat kunnen waarschijnlijk! :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...