Na$! Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 waar zijn er veel gangfigths?? zo lekker cool samen met cubans de andere gangs afknalle, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 tja vlakbij je taxibedrijf tussen haitiens en de vercettie mannen maar helaas geen cubans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 nu ja dan knal ik ze alebij tegelijk af maarja spijtig van de cubans die vechten bijna nooit :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 daar heb je gelijk in aleen tijdens die missie's van Umberto Robina enzo Je kan ze trouwens ook een beetje lokken naar de Haitianen.. dan moet je gewoon met je vuist een cuban slaan die in een grote groep staat... dan moet je gewoon een beetje naar de haitianen lopen dan onstaat er van zelf wel een grote gangwar tussen hun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Let maar op bij Sherry Poppers. The Mario's vs De Cubans! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Inderdaad en neit alleen dat! Jij word na een bepaalde missie ook aangevallen als je in die buurten komt! Dat vind ik echt zeer jammer! Maar soms is het leuk lekker langs rijden en neer schieten en dan komen ze me achterna. Das lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 in het winkelcentrum die blauwe mannetjes tegen die anderen hoe die ook heten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Inderdaaden neit alleen dat! Jij word na een bepaalde missie ook aangevallen als je in die buurten komt! Dat vind ik echt zeer jammer! Maar soms is het leuk lekker langs rijden en neer schieten en dan komen ze me achterna. Das lol Huh? dat heb ik nog niet.. de cubanen? die laten mij gewoon met rust :blink: welke missie is dat dat dan? een rampage ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Dat is geen missie, dat gebeurt gewoon nadat je een aantal missies hebt uitgespeeld. Dan is één van die gangs zo pissed off met je dat die groepjes je aanvallen zodra je in de buurt komt. Er schijnt ook een manier te zijn om dat te voorkomen (door de Cuban en Haitan missies in een bepaalde volgorde te spelen), maar ik weet niet of dat waar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Dat is geen missie, dat gebeurt gewoon nadat je een aantal missies hebt uitgespeeld. Dan is één van die gangs zo pissed off met je dat die groepjes je aanvallen zodra je in de buurt komt. Er schijnt ook een manier te zijn om dat te voorkomen (door de Cuban en Haitan missies in een bepaalde volgorde te spelen), maar ik weet niet of dat waar is. waarom doen ze dat bij mij niet? ik ben op 98% :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 tja vlakbij je taxibedrijf tussen haitiens en de vercettie mannen maar helaas geen cubans of soms op bij diaz die ventjes van diaz tegen die ventjes in voodoos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 misschien een cool project?een gangwar in vice city? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 De hatians gaan je haten nadat je de missie hebt gedaan waarbij je hun drugs-fabriek moet opblazen. Vanaf dat moment schieten ze spontaan op je. De cubans zullen dit niet doen, die moet je echt aanvallen, voordat ze terug-vechten. Ik weet zo geen mod waarbij de gangs heel veel met elkaar vechten, maar het zou eventueel wel kunnen door de main.scm te modden. Maar dat is niet echt eenvoudig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 De hatians gaan je haten nadat je de missie hebt gedaan waarbij je hun drugs-fabriek moet opblazen. Vanaf dat moment schieten ze spontaan op je. De cubans zullen dit niet doen, die moet je echt aanvallen, voordat ze terug-vechten.Ik weet zo geen mod waarbij de gangs heel veel met elkaar vechten, maar het zou eventueel wel kunnen door de main.scm te modden. Maar dat is niet echt eenvoudig. Je bedoelt de missie trojan voodoo? Maar er zijn maar weinig mensen die dat kunnen waarschijnlijk! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Ik verwacht eigenlijk dat de meeste mensen die hier regelmatig komen, alle missies wel gedaan hebben, en de meeste ook de 100% wel gehaald hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.