Jump to content

vliegtuigen


gta 88

Recommended Posts

Antwoorden op:

vraag1.als je met grote vliegtuig(bijvoorbeeld de Adromada) tegen een gebouw knalt is die niet gelijk kapot, maar wel beschadigt, dus ik bedoel dus dat de vliegtuig zwarte rook hebt en dan is dat lastig om later te vliegen.

vraag2.Je hoeft niet perse perfect te landen, maar dan moet je wel uitkijken voor opstakels.(gebouwen bomen Etc..)

Het is wel handig om perfect te landen, want dan hebt je een kleine kans dat je vliegtuig beschadigt.

Heel veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan je de adromade vinden?

Je kan nergens de Adromada vinden.

Je kan de Adromada wel krijgen met de Noobmode.(Hier is een link dat je je de Noobmode kan downloaden)

Je kan als je sanandreas op de ps2 hebt, Armax gebruiken.(ik weet niet waar je Armax kan downloaden)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een groot vliegtuig tegen een gebouw aan vliegt ontploft je vliegtuig wel degelijk meteen hoor. Als je het gebouw met bijvoorbeeld je vleugel raakt dan staat je vliegtuig even in de fik en later gaat ie roken en waggelen.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan je de adromade vinden?

Je kan nergens de Adromada vinden.

Je kan de Adromada wel krijgen met de Noobmode.(Hier is een link dat je je de Noobmode kan downloaden)

Je kan als je sanandreas op de ps2 hebt, Armax gebruiken.(ik weet niet waar je Armax kan downloaden)

Armax is niet te downloaden maar moet je kopen in een winkel of bestellen in een webwinkel..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...