Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 waar kan je de adromade vinden? Hier heb je je adromade! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 waar kan je de adromade vinden? Hier heb je je adromade! kan moeilijk zien maar is hij bigger dan de AT-400? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ja hij de AT is nog groter als ik het zo bekijk! Bewerkt: 5 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 De Andromada is geloof ik wel groter. Zet hem er maar eens naast! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ja ik denk het ook! hehe waar ga je die 2 gevallen naast elkaar zetten? Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Daarom kon ik het niet goed vergelijken! Maar waar kan je dat goed meschien ergens in de desert waar je veel plaatst heb of op een vliegveld. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Jammer, ik heb san andreas op de PS2 dus ik kan de Noobmode niet downloaden Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als je de noobmode download, verdwijnt er dan iets? Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Nee niks! Je moet wel de normal mod doen om alle missie's en zo te kunnen doen! Bij n00bmod krijg je alleen dingen met een druk op een knop. Pas wel op dat je niet veel andere mods hebt geinstaleerd met n00bmod want dan doet gta het niet meer. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Nee, de mod geeft alleen een CheatMenu, dus als je op Tab klikt, dan komt er een schemaatje, waar alle cheat mogelijkheden instaan, dus hoef je ook niet meer de Cheats in te typen. Missie's waren er volgens mij nog wel te doen, maar dat weet ik niet zeker. Ik raad je wel aan, om gewoon eerst lekker San Andreas te spelen, en hem porberen uit te spelen, daarna pas de Mods instaleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.