Jump to content

The passion of the heist.


markmu

Recommended Posts

Op een gegeven moment moet ik van father ned een briefcase oppikken en gang members vermoorden. Als ik op hun begin te schieten met een AK en ik heb armor ga ik toch vrijwel gelijk dood. Kan iemand me helpen?

Grtz,

Mark. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Op een gegeven moment moet ik van father ned een briefcase oppikken en gang members vermoorden. Als ik op hun begin te schieten met een AK en ik heb armor ga ik toch vrijwel gelijk dood. Kan iemand me helpen?

Grtz,

Mark. :?

kunt ge iets meer zeggen? is een paar dagen geleden, zeg het verloop is, dan weet ik het misschien terug.

ik denk da ik 1 manneke gewoon me ne moto op de wagen het geschoten en dan erachter ben gegaan toen het uitstapte( kunt vooruit schiete op ne moto e)

Link to comment
Delen op andere websites

De missie heet the passion of the heist. Dan krijg je een opdracht in de buurt van de veerboot, waar een helicopter is met gangs. Er is ook een briefcase. Die heli en de gangs moet je doden. En de briefcase moet je oppikken. Weet je wat ik moet doen? :?

Grtz,

Mark.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg gewoon dat je een sniper rifle hebt en een m4 of ak47.

Dan rijdt je naar die plaats toe en ga je op het gras gaan staan dat bij de ingang ligt. Het is een beetje heuvelachtig( zorg gewoon dat je een eindje verwijdert staat...) Daar kunnen ze je moeilijker raken. Vandaar snipe je iedereen die je kan zien. Als de helikopter opsteigt pak je je M4 en lock je je aim erop. Met de m4 is die helikopter zo ontploft... Daarna maak je gewoon de rest van die poppetjes af. Pak het koffertje en stap in de limo die er staat en rij naar de pay 'n spray om de politie af te schudden. Ga daarna het koffertje gaan afzetten. Hopelijk heb je wat aan deze tips. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

thx. Op deze manier heb je de missie zo gehaald.

Grtz,

Mark. :*D

ja m4 heeft het grootste bereik,

en jekan ten slotte nog altjd terg keren voor extra armor and health.

je kan ook achter het bergske gaan staan en een granaat gooien...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...