Jump to content

Triatlon

Recommended Posts

Geplaatst:

Eej allemaal,

Soms als ik naar de rainbow zoek op het strand in LS dan zie ik vlakbij de vuurtoren zo'n rode gloed en als ik er dan in ga staan staat er dat iets er nog niet klaar voor is ofzo. Het gaat hier volgens mij om een triatlon maar wat moet ik ervoor doen om hem te kunnen starten??

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij wachten,

want de triatlon is alleen op bepaalde dagen.

welke dag het is kan geloof ik met tab zien(weet ik nie cker want ik heb de ps2 versie).

en nee je doet het niet in je eentje maar juist met heel veel.

Bewerkt: door quinton
Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt de missie 'Beat The Cock'. Deze race kun je alleen op zaterdag en zondag doen en je moet er veel 'Stamina' voor hebben. Dus veel trainen, totdat je genoeg 'Stamina' hebt, en je kunt beginnen aan 'Beat The Cock'. ;)

Edit: Nee, je doet dit niet in je eentje, je racet tegen andere personen, o.a. iemand in een kippenpak. :cab:

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:

Je kunt de triatlon op het strand naast de vuurtoren pas doen als je gewoon gesport hebt in de gymzalen, en vanaf het moment dat je in San Fierro kan komen.

De andere triatlon kun je pas doen zodra je ook in Las Venturas kan komen, deze gaat namelijk door heel San Andreas.

Geplaatst:

Is die nodig voor 100% of niet? en wat voor beloning krijg je? heb hem net 20. min geleden fzo pas ontdekt :puh:;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
Ze zijn niet nodig voor de 100%

En voor beide races te winnen krijg je $10.000

_O_ hoe kan je zien welke dag het op ps2 versie'

Geplaatst:

Gegroet Nieuweling

Als je een paar posten terug had gekeken heeft iemand gezegt dat het met de tab button moet

Boven je besturing waar het snoer zit dat zijn tabs toch

Druk erop en je ziet je Stamina Enz..

Veel suc6 met SA

Geplaatst:

Welkom op het forum, Rtinholt :cya: ,

Als je wilt bekijken welke dag het is moet je op de PS2 op L1 drukken. Dan krijg je op je TV een blokje met hoeveel stamina enzo je hebt in beeld. Daar rechtsonderin staat dan bijv. Fr, dat is engels voor vrijdag. Je bent dan de dag vrijdag.

Op de PC is het tab zoals Giovanni Bono al zei.

Geplaatst:

Welkom op het forum, Rtinholt :cya: ,

Als je wilt bekijken welke dag het is moet je op de PS2 op L1 drukken. Dan krijg je op je TV een blokje met hoeveel stamina enzo je hebt in beeld. Daar rechtsonderin staat dan bijv. Fr, dat is engels voor vrijdag. Je bent dan de dag vrijdag.

Op de PC is het tab zoals Giovanni Bono al zei.

Thanks ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...