Jump to content

Matiscus Arts.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eh, moeilijk te zeggen ze zijn heel mooi 100% of 10/10 (of begrijp ik je verkeerd met puntjes?)

ben jij fan van auto's en laserstralen?

Bewerkt: door vice
Geplaatst: (bewerkt)

Wel mooie sigature''s vooral die zesde en de eerste 8/10 (Als je die zesde met een tut hebt gemaakt kun jij mij die dan geven?)

En die getunde auto is ook mooi omdat ik auto's mooi vind 8/10

Alleen die sig's van Star Strek is niet mooi want ik hou niet zo van Star Trek in vind het nep 6/10.

>>> Door .Levi.: Dit is al stukke beter hoe je rate, alleen vind ik het raar dat je nu betere commentaar geeft, terwijl je de net nog een dikke 6 gaf.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

The mafia.

Rate nou eens een keer man.

In plaats van te quoten en dan mee eens te zetten.

Daar heeft hij toch niks aan.

:duh:

Geplaatst:
The mafia.

tuurlijk wel

zij of hij rate dus hetzelfde als mij een 6

Geplaatst:
The mafia.

Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was waarbij me dit opviel. Dat is gewoon pure spam. En zoiezo, mpp waarom vindt jij altijd alles lelijk terwijl jouw werkjes ook niet alles zijn.

Back to the sigs: Veel afwiselend, en daar hou ik wel van. Je kiest altijd de goede lettertypes, dat viel me ook op (ik ben een ramp in het kiezen van lettertypes :sst: ).

En zou je over die carbon sig een tut willen schrijven, die is zo vet gedaan. :roll:

Over het algemeen een 8/10 ;)

Geplaatst:

Wat gizmo wil zeggen is, is dat the mafia niks zelf kan bedenken

Daar ben ik het trouwens mee eens :*D

Ik vind ze superb hoor matiscus :D Gemiddelde score 83\100 :-(

Geplaatst:

Mpp & The Mafia raten allebij niet volgens de regels..

Lees eens de Graphics Showroom Regels, en kijk dan bij raten. Zo hoor je te raten, ben je van plan dat niet te doen post dan ook gewoon niet.

Dit is een sub fora, om elkaar te helpen en te raten. Natuurlijk mag je zeggen dat je het niet mooi vindt en dat je hem bijvoorbeeld een 3 geeft, maar daar is altijd een reden voor, en de designer zou dan ook graag willen weten waarom, dus daarom wat meer uitleg.

Bij voorbaat dank,

.Levi.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik maak twee overtredingen...

- Dubbelposten.

- En bumpen.

Maar omdat ik niet een nieuw topic wil aanmaken voor het zelfde, bump ik het oude maar. En ik dubbelpost omdat anders niemand iets zie. Dus Mod en hoger vergeef mij deze fouten. _O_

(Warnt me maar als je het niet kan laten. :D:puh: )

Ik heb een nieuwe auto gepictuned. Eerste plaatje zo was hij origineel. Tweede, zo heb ik hem gemaakt. Raten maar.

Geplaatst:

Ik vind hem heel mooi! Alles ziet er goed realistisch uit! Alleen je nummerbord niet, Maticus staat er nogal klein en met een slechte kwaliteit. Ook staat hij recht, terwij het bord zelf schuin staat! Probeer dat te verbeteren en het geheel ziet er al een heel stuk beter uit!

KUTGW!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...