DaBeast Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Netjes gemaakt . Ziet er zeer netjes uit, ook mooi afgewerkt . Ook mooie rims. Aleen vind ik dat de uitlaatpijpen wat dikker mochten. Voor de rest niets op aan te merken . Greetz Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 @Big-Loser: Negeer dat nummerbord gewoon. Ik heb er lang aanbezig geweest. Ik krijg het niet goed. Straks doe ik nog maar eens een poging. Hier is de voorkant. Het is niet echt getuned. Maar zo zou ik later graag men auto hebben. Rate dat ook maar even. Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Hier staat een heel makkelijk font om kentekenplaten mee te maken: http://www.vepar.demon.nl/lefly/ alvast voor je gemaakt: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Voor mij is dit gewoon : Ik vind dit echt Super gedaan. Motorkap Cleanen. Andere velgjes erop (Alleen wat klein maar dat maakt niks uit) Window Tint. Ik vind persoonlijk dat er nog een paar dingetjes Bij moeten Onder andere, Andere auto Kleur en/of Glasvezel motorkap (Carbon) Overall Rate : 8.685 Edit : Wat de meeste denk ik ook Niet is opgevallen. de Chrome achterlichten. Matiscus had die al eerder veranderd (vorige pagina.) Dus hij heeft weer overal aan gedacht ! Bewerkt: 22 mei 2006 door .Tales. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ziet er strak uit. Simpel, maar mooi. Misschien heb je hier wat aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.