Jump to content

3de angel missie


JoWorstNightmar

Recommended Posts

Je moet gewoon in elke stad level 15 van de avenging angels uitspelen om richting de 100% te gaan.

Ik weet het, na een tijdje wordt het eentonig... :puh:

Je krijgt er wel coole beloningen voor, vind ik zelf :clown:

Portland: Een freeway die even snel kan gaan als de PCJ600. Zet hem wel direct in één van je garages, want hij spawnt maar 1 keer bij je savehouse in Portland

Staunton: Als je opgepakt wordt door de politie, moet je geen geld meer betalen

Shoreside Vale: Je krijgt een nieuw outfit, namelijk het hero costume. Maar dat ziet er niet echt uit :N

BTW: Je sig is een beetje te groot in de hoogte, die mag namelijk maar 150 px bedragen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon in elke stad level 15 van de avenging angels uitspelen om richting de 100% te gaan.

Ik weet het, na een tijdje wordt het eentonig... :puh:

Je krijgt er wel coole beloningen voor, vind ik zelf :clown:

Portland: Een freeway die even snel kan gaan als de PCJ600. Zet hem wel direct in één van je garages, want hij spawnt maar 1 keer bij je savehouse in Portland

Staunton: Als je opgepakt wordt door de politie, moet je geen geld meer betalen

Shoreside Vale: Je krijgt een nieuw outfit, namelijk het hero costume. Maar dat ziet er niet echt uit :N

BTW: Je sig is een beetje te groot in de hoogte, die mag namelijk maar 150 px bedragen...

maar is het normaal dat het dezelfde race is?

er komt nooit op welk level dat ik heb, ik heb de avenging angels missie uit in de derde wereld, waar ik de kogelvrije auto heb

maar nu ik die in de eerste wereld doe voor de kogelvrije moto, is het een pak moeilijker

ik vind die race moeilijk en vraag mij af of ik 15keer dezelfde race moet doen, want er komt niet op in welk level dat ik zit ...

Link to comment
Delen op andere websites

De avenging angels missies zijn geen races, maar daar moet je met andere avenging angels gangs doden die onheil aan het uithalen zijn.

En je krijgt alleen maar een kogelvrije auto in de derde wereld (shoreside vale) als je level 12 uitspeelt van de missie waar je toeristen naar plekjes moet brengen en er dan foto's moet van maken. Wat bedoel je dus precies?

Link to comment
Delen op andere websites

Portland: Een freeway die even snel kan gaan als de PCJ600. Zet hem wel direct in één van je garages, want hij spawnt maar 1 keer bij je savehouse in Portland

Krijg je hem ook niet als je nog eens tot level 15 speelt? Want ik dacht dat die moto daar voor altijd ging blijven staan zoals de Hellenbach GT in de garage, de Thunder-Rodd aan de Callahan Bridge etc...

De avenging angels missies zijn geen races, maar daar moet je met andere avenging angels gangs doden die onheil aan het uithalen zijn.

Het zijn toch gewone straatbendes? En de Avenging Angels willen dat soort schorem uit de straten van Liberty City. Ze willen een veilige stad.

>>> Door Dizzee: Dat bedoel ik ook :puh:<<<

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De avenging angels missies zijn geen races, maar daar moet je met andere avenging angels gangs doden die onheil aan het uithalen zijn.

En je krijgt alleen maar een kogelvrije auto in de derde wereld (shoreside vale) als je level 12 uitspeelt van de missie waar je toeristen naar plekjes moet brengen en er dan foto's moet van maken. Wat bedoel je dus precies?

Oke, dan heb ik dus de verkeerde missie.

kzal nog is naar dat kaartje gaan kijke, ik had maar is vlug gekeke ...

De avenging angels missies zijn geen races, maar daar moet je met andere avenging angels gangs doden die onheil aan het uithalen zijn.

En je krijgt alleen maar een kogelvrije auto in de derde wereld (shoreside vale) als je level 12 uitspeelt van de missie waar je toeristen naar plekjes moet brengen en er dan foto's moet van maken. Wat bedoel je dus precies?

Oke, dan heb ik dus de verkeerde missie.

kzal nog is naar dat kaartje gaan kijke, ik had maar is vlug gekeke ...

kan iemand mij zeggen hoe de omgeving noemt waar dat die angel missie in portland is?

Link to comment
Delen op andere websites

Om de avenging angels missies te starten moet je het avenging angel outfit aantrekken en naar de plaats gaan die ik op de kaart heb aangeduid in dat andere topic. Dan zoek je naar poppetjes die hetzelfde outfit aanhebben als jouw en druk je op het pijltje naar boven op je d-pad.

Zo ziet een avenging angel eruit:

outfit112sw.jpg

Dat gebied waar je ze tegenkomt in Portland noemt Chinatown, bij de monorail trein of EL train

Link to comment
Delen op andere websites

Om de avenging angels missies te starten moet je het avenging angel outfit aantrekken en naar de plaats gaan die ik op de kaart heb aangeduid in dat andere topic. Dan zoek je naar poppetjes die hetzelfde outfit aanhebben als jouw en druk je op het pijltje naar boven op je d-pad.

Zo ziet een avenging angel eruit:

outfit112sw.jpg

Dat gebied waar je ze tegenkomt in Portland noemt Chinatown.

bedankt

dan ga ik nu nu complete

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...