Jump to content

SA PC Mission Builder v0.33

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan je de SA PC Mission Builder v0.33 downloaden? En hij staat niet op GTAGames (daar staat de PS2 versie), en ookal is die voor de pc, hij werkt niet (hij opent de main.scm niet). En als je zegt dat je geen links mag plaatsen hier, dan heb je het ook mis want dat mag wel als het met het topic te maken heeft. :Y In de MAster Tutorial Lst staat ook een link die niet werkt dus wie wil hier a.u.b. een link van de SA PC Mission Builder v0.33 neer zetten. :?

Geplaatst: (bewerkt)

De PS2 versie kun je ook gebruiken, alleen moet je 2 regels bij de SASCM.INI doen, ik weet niet zo gouw welke maaar dowload hem HIER :D

EDIT: sorry ikkes :-(:puh:

Bewerkt: door Blaster27

Hier kan je de mission builder downloaden. Ik heb de link uit de Tutorial van jGuntherS gehaald ---> Klik

Veel succes ermee :Y .

Edit: Blaster27 was me 10 sec. voor :( .

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Blaster, ik wou de link van de Mission Builder gewoon hebben (of heb ik dat van jou óók nodig). :N

Ikkes, die link werkte dus niet, tenminste, ik zie niet waar je hem kan downloaden. :D

Nieuwste SASCM.INI* :Y . (Mirror: SASCM.INI**)

SA MB 0.3.3 met de nieuwste SASCM.INI: Klik***.

*: Gehost door: spaceeinstein

**: Gehost door: Demarest

***: Gehost door: Craig Kostelecky

Succes :).

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:
Nieuwste SASCM.INI* :Y . (Mirror: SASCM.INI**)

SA MB 0.3.3 met de nieuwste SASCM.INI: Klik***.

*: Gehost door: spaceeinstein

**: Gehost door: Demarest

***: Gehost door: Craig Kostelecky

Succes :).

Dus ik moet die met *** downloaden en de SASCM.INI openen en daar staat het script in? :? Ik dacht namelijk dat ik de Main.scm moest openen. :D

Geplaatst:

In SASCM.INI staan alle opcodes (met beschrijving, waar bekend) met het aantal parameters en hun types. En je moet idd de main.scm openen. SASCM.INI moet gewoon in de MB map staan.

Geplaatst:

Ik heb Jarno's link met *** genomen maar hij opent de Main.scm niet. :? Hij staat op 'Scanning Arrays: 15%' (ofzo) en dan reageert hij niet meer. :?

Neuh, dat hoeft niet. Je moet wel geduld hebben met decompileren, een klik met de muis en hij loopt vast, wees gewaarschuwd!

Edit: nou ja, vastlopen, de grafische schil loopt vast, en dan lijkt hij vastgelopen.

Bewerkt: door JGuntherS
Geplaatst:

Ik heb dus allemaal gedaan, en het werkt...Niet! Hij kan die auto niet vinden (die Rustler in de Master Tutorial List en dan bij SA (mission) Coding geloof ik). :?

Geplaatst:

Heb je peds.ide, default.ide en vehicles.ide wel in de MB map gezet? Zonder die bestanden decompileert de MB zonder "#RUSTLER" maar dan staat daar het ID van de auto.

Kort gezegd doe dit:

Kopieer de bestanden peds.ide, vehicles.ide en default.ide uit de DATA map van SA naar de map waarin de Mission Builder is geunzipped

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...