need my speed Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waar kan je de SA PC Mission Builder v0.33 downloaden? En hij staat niet op GTAGames (daar staat de PS2 versie), en ookal is die voor de pc, hij werkt niet (hij opent de main.scm niet). En als je zegt dat je geen links mag plaatsen hier, dan heb je het ook mis want dat mag wel als het met het topic te maken heeft. In de MAster Tutorial Lst staat ook een link die niet werkt dus wie wil hier a.u.b. een link van de SA PC Mission Builder v0.33 neer zetten. Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) De PS2 versie kun je ook gebruiken, alleen moet je 2 regels bij de SASCM.INI doen, ik weet niet zo gouw welke maaar dowload hem HIER EDIT: sorry ikkes Bewerkt: 3 januari 2006 door Blaster27 Reageren
Ikkes Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Hier kan je de mission builder downloaden. Ik heb de link uit de Tutorial van jGuntherS gehaald ---> Klik Veel succes ermee . Edit: Blaster27 was me 10 sec. voor . Bewerkt: 3 januari 2006 door Ikkes Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb het al, dit moet je onderaan de SASCM.INI zetten: 0A4A=2,%1h% %2h% 0A4B=0, Reageren
need my speed Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Blaster, ik wou de link van de Mission Builder gewoon hebben (of heb ik dat van jou óók nodig). Ikkes, die link werkte dus niet, tenminste, ik zie niet waar je hem kan downloaden. Reageren
burpicane Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 heb hem zelf ff geupload http://rapidshare.de/files/10334923/mb.rar.html Reageren
Jarno Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Nieuwste SASCM.INI* . (Mirror: SASCM.INI**) SA MB 0.3.3 met de nieuwste SASCM.INI: Klik***. *: Gehost door: spaceeinstein **: Gehost door: Demarest ***: Gehost door: Craig Kostelecky Succes . Bewerkt: 3 januari 2006 door Jarno Reageren
need my speed Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Nieuwste SASCM.INI* . (Mirror: SASCM.INI**)SA MB 0.3.3 met de nieuwste SASCM.INI: Klik***. *: Gehost door: spaceeinstein **: Gehost door: Demarest ***: Gehost door: Craig Kostelecky Succes . Dus ik moet die met *** downloaden en de SASCM.INI openen en daar staat het script in? Ik dacht namelijk dat ik de Main.scm moest openen. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 In SASCM.INI staan alle opcodes (met beschrijving, waar bekend) met het aantal parameters en hun types. En je moet idd de main.scm openen. SASCM.INI moet gewoon in de MB map staan. Reageren
need my speed Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb Jarno's link met *** genomen maar hij opent de Main.scm niet. Hij staat op 'Scanning Arrays: 15%' (ofzo) en dan reageert hij niet meer. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dat is raar ik vanmiddag met dezelfde pakket ook de main.scm opengemaakt maar dan zonder problemen. Reageren
need my speed Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Moet ik toevallig een nieuwe map maken aangezien die optie er ook bij staat? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Neuh, dat hoeft niet. Je moet wel geduld hebben met decompileren, een klik met de muis en hij loopt vast, wees gewaarschuwd! Edit: nou ja, vastlopen, de grafische schil loopt vast, en dan lijkt hij vastgelopen. Bewerkt: 4 januari 2006 door JGuntherS Reageren
need my speed Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb dus allemaal gedaan, en het werkt...Niet! Hij kan die auto niet vinden (die Rustler in de Master Tutorial List en dan bij SA (mission) Coding geloof ik). Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Heb je peds.ide, default.ide en vehicles.ide wel in de MB map gezet? Zonder die bestanden decompileert de MB zonder "#RUSTLER" maar dan staat daar het ID van de auto. Kort gezegd doe dit: Kopieer de bestanden peds.ide, vehicles.ide en default.ide uit de DATA map van SA naar de map waarin de Mission Builder is geunzipped Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.