corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Op een gegeven moment moet je een Hydra Jet stelen uit het moederschip in San Fierro... Je moet naar binnen met een bootje... als je 'parkeert' is er rechts van je nog een bootje met een kanon enzo d'rop... istie nog te krijgen als je alle missies al hebt uitgespeeld?? Reageren
gta mega fan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ja hij is te vinden ook in de militaire bassis indie soort poortjes dan is hij in de middelste poort je hebt wel de no wanted star die kan je vinden op wikigta Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Er zijn 2 boten waar je mee kan varen en ook mee schieten. Namelijk: De Predator, de Politie boot. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ndreas_Predator En de Launch, de Leger boot. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Andreas_Launch Die kun je in het legerbasis vinden in San Fiero. Reageren
gta mega fan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) maar hoe moet je schieten met die launch Bewerkt: 3 januari 2006 door gta mega fan Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 en zo te zien is die predator helemaal nergens te krijgen ... en wat is die no wanted star.. kan je die ook krijgen op PS2 Reageren
gta mega fan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 dat is een cheat die kan je vinden op wikigta en ja je kan hem krijgen op ps2 Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Kan je dan nog wel je hele save-game vol maken??? en als je een boot hebt... kan je die dan ook ergens in een 'garage' zetten?? Reageren
gta mega fan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ja je kan je save game helemaal vol maken en nee je kan die boot niet in je garage zetten Reageren
Follow Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Hoe schiet je met die launch, ik weet dat het hier eerder gevraagd is maar ik wil dat ook wel eens weten Bewerkt: 3 januari 2006 door SoH-Chief Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Voordat ik kan schieten vind ik het wel belangrijk dat ik ook eerst het bootje heb..... en moet ik dus ook weten of die no wanted star je save-game aantast:P Bewerkt: 3 januari 2006 door corvie Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waar je de launch kan vinden, zie jehier Het is inderdaad een handige oplossing om een no wanted star level cheat te gebruiken, zodat je geen 5 sterren krijgt als je de launch gaat halen. Maar er is altijd een risico dat cheats je savegame aantasten en dat die corrupt wordt, hoewel dat maar een uitzondering is... Het blijft dus een risico. Ik denk ook niet dat je met de launch kan schieten, zoja dan moet dat met de linker muisknop Waar je wel mee kan schieten is de Predator, de politieboot. Je kan die krijgen door politie achter je aan te krijgen op het water. Ze zitten je dan achterna met predators.. Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Okej... want wat krijg je als je het 100% hebt??? en waar is het te zien op hoeveel % je zit... kan het niet vinden bij de STATS Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hoeveel % je hebt kan je zien bij Misc Wat krijg je als je 100% gehaald hebt: - Rhino en Hydra spawnen in Grove street - Alle voertuigen kunnen 2x zoveel keer schaden oplopen voor ze ontploffen - oneindig veel kogels (ammo) - $1,000.000 - Een boost van al je stats Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Okej ik ga niet saven als ik heb gecheat hoor ik net Reageren
RedRat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Je kunt niet met de launche schieten maar je kan hem wel krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.