Jimmy Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Waar je de launch kan vinden, zie jehierHet is inderdaad een handige oplossing om een no wanted star level cheat te gebruiken, zodat je geen 5 sterren krijgt als je de launch gaat halen. Maar er is altijd een risico dat cheats je savegame aantasten en dat die corrupt wordt, hoewel dat maar een uitzondering is... Het blijft dus een risico. Ik denk ook niet dat je met de launch kan schieten, zoja dan moet dat met de linker muisknop Waar je wel mee kan schieten is de Predator, de politieboot. Je kan die krijgen door politie achter je aan te krijgen op het water. Ze zitten je dan achterna met predators.. IS er een no wanted star level cheat voor de playstation 2? Of is dat ook gewoon een sterretje die je kan vinden Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Die cheat is er wel, hier volgt hij: Verlaag Wanted level Minder politie achter je aan R1, R1, Circle, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down Nooit politie achter je aan Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd politie achter je aan Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up Voor de PS2, voor meer cheats kun je kijken op WiKiGTA. Veel plezier! Bewerkt: 14 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Upstream Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) IS er een no wanted star level cheat voor de playstation 2?Of is dat ook gewoon een sterretje die je kan vinden Nooit politie achter je aan Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd politie achter je aan Circle, Right, Circle, Right, Left, Square, Triangle, Up Staat letterlijk op gtagames.nl EDIT: ruurd was 6 sec eerder Bewerkt: 14 januari 2006 door DMWTM30 Reageren
wiebje Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ach jah t klopt allebei wel Reageren
SilverDust Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 ik was op de PC die code eens aan het testen maar toen de politie achter me aanzat typte ik de code AEZAKMI maar toen ging de wanted lvl gewoon weg zonder dat ze achter me aan bleven rijden Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.