corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Eej, zover ik kan zien op mijn map heb ik alle gele en paarse stukjes op mijn map veroverd.... krijg ik dan nog iets... ofzo??? Srry... k had natuurlijk de verkeerde titel Reageren
Barcelona Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 De mogelijkheden zijn als je alle gebieden verovert hebt, dat je geldmuntje sneller geld maakt.(de locatie van dit geldmuntje is bij CJ's huis) Je kan ook meer homies recutreren, want dan steeg je respect. Verder hebt je ook geen last meer van de Ballas en The lost vagos, want die zijn er niet meer. Maar er gebeurt niets echt iets bijzonders als je alle gebieden verovert. Heel veel succes! Wilt je gebieden in sanfierro en Lasventuras veroveren? Ga dan met een Shamal 15 minuten(onze tijd) vliegen op zee naar de N op de kaart volgen, en als je 15 minuten gevlogen hebt, ga dan er uit springen en Cj verdrinken. Dan als het goed is zijn er gebieden op de kaart en die kan je dan veroveren. Als het niet lukt probeer het dan nog een keer. Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 En als je dat hebt gedaan.. en je moet al die wijken in SF en LV veroveren... zijn dat dan ook Ballas en Vagos.... owjah... en in dat havenstadje tussne LV en SF... daar zie ik op de kaart ook een kleurtje omheen Reageren
Barcelona Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 En als je dat hebt gedaan.. en je moet al die wijken in SF en LV veroveren... zijn dat dan ook Ballas en Vagos.... owjah... en in dat havenstadje tussne LV en SF... daar zie ik op de kaart ook een kleurtje omheen Ik weet niet precies welke wijken je moet veroveren, maar volgens mij moet je gelijk heel LV veroveren. Er zijn wel wat meer gebieden in Sanfierro. Ja, de Lostvagos en de Ballas hebben dan de gebieden van LV en Sanfierro. Dat klopt er bij het havenstadje de Lostvagos zijn. Die krijg je automatisch als je de gebieden van Losantos moet veroveren. Heel veel succes! Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja maar om effen voor te gaan op je boodjes! je kan er een vinden aan de SF marine! je kan hem hier in het water vinden! Pas op als je te dicht in de buurt komt heb je 5 sterren wanted! (zoals bij area 69) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.