Carl_Johnson2 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) ik heb een ee gevonden ik weet niet of dit bekend is laat dit topic rusten als het bekend is hier komt ie de naam cj is 50 cent zijn echte naam ik bedoel geen Carl Johnson maar Curtis Jackson dus ik denk dat ze 50 cent een beetje nadeden met de huidskleur en de bijnaam nog reacties zet het a.u.b. in deze topic het hoeft niet perse maar wel graag Bewerkt: 4 januari 2006 door Carl_Johnson2
Joriz Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 50 Cent heet geen Carl Johnson. Als iemand toevallig dezelfde huidskleur heeft is het nog niet dezelfde persoon Er zijn zoveel mensen met een donkere huidskleur.
Piet-Herr Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Welk bedrijf wil nou een link leggen naar een ******hopper Edit door Mazzeltje: Wil je in vervolg een beetje op je taalgebruik leten A.U.B.
Moonbeam Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 En jij gelooft zelf dat ze met z'n allen besluiten de hoofdpersoon van wat waarschijnlijk het grootste spel van het jaar was naar "hem" te noemen...?
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 50 cent's echte naam is curtis jackson, de initialen kloppen dus wel. Maar ik vind het toch wel iets te vergezocht, dat ze Carl Johnson op 50 cent zouden baseren..
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Wel ik denk dat het wel zo is! Ik denk dat R* het zo bedoelde, waarom anders een neger en CJ en dat gangstar verhaal?
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) ik heb een ee gevonden ik weet niet of dit bekend is laat dit topic rusten als het bekend ishier komt ie de naam cj(Carl Johnson) is iemands zijn echte naam dus ik denk dat ze iemand een beetje nadeden met de huidskleur en de naam nog reacties zet het a.u.b. in deze topic het hoeft niet perse maar wel graag Goed gezien CJ Curtis Jackson:P Dus ik denk wel dat het een Easter Egg is aan 50Cent Goed gezien nogmaals. Bewerkt: 4 januari 2006 door AmsterdamBoy
Piet-Herr Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Welk bedrijf wil nou een link leggen naar een ******hopperEdit door Mazzeltje: Wil je in vervolg een beetje op je taalgebruik leten A.U.B. Ik zal nooit meer hip zeggen hoor EDIT: Wel aardig dat hip ook meteen is weggeëdit, want hip zijn die hoppers zeker niet. Bewerkt: 4 januari 2006 door Piet-Herr
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Helemaal met piet-herr eens! LLTT
Juju Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Piet-her en Moonbeam, blijf ontopic i.p.v dingen te zeggen die helemaal niet waar zijn Back ontopic
Shorty_D Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 1 .. 50 cent is van de eastcoast.CJ van de westcoast 2 .. 50 cent is naar mijn weten nog nooit een gangmember geweest. 3 .. volgens mij is geen enkele bekende rapper in SA die na is gemaakt.
Piet-Herr Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) 3 .. volgens mij is geen enkele bekende rapper in SA die na is gemaakt. Nee, hoewel de triestheid van ogloc wel een heel erg lijkt op die van vijftig cent. EDIT: Piet-her en Moonbeam, blijf ontopic i.p.v dingen te zeggen die helemaal niet waar zijn Da's jouw mening Bewerkt: 5 januari 2006 door Piet-Herr
Giorgo Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Nee, er zijn 2 zeer duidelijke verwijzingen. Ryder -> Eazy E, typ in Google Eazy E in dan zie je het wel. Og Loc -> Tupac Shakur, dat zie je aan zijn *bodypaint*. Sommige mensen zeggen van wel en sommige van niet dat C.J op 50 C lijkt, ik vind van mezelf van niet want Ryder is zo goed nagemaakt en C.J dan niet? Dat klinkt maar vaag.
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Nee, er zijn 2 zeer duidelijke verwijzingen.Ryder -> Eazy E, typ in Google Eazy E in dan zie je het wel. Og Loc -> Tupac Shakur, dat zie je aan zijn *bodypaint*. Sommige mensen zeggen van wel en sommige van niet dat C.J op 50 C lijkt, ik vind van mezelf van niet want Ryder is zo goed nagemaakt en C.J dan niet? Dat klinkt maar vaag. aant begin vant spel staat er anders dat enige gelijkenis op toeval bewust EDIT maar ryder lijkt wel goed ja, maar aan de andere kant: ik denk niet dat rockstar iedere persoon op aarde kent Bewerkt: 7 januari 2006 door moonbeam
Piet-Herr Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) aant begin vant spel staat er anders dat enige gelijkenis op toeval bewust Ja, al die wannabegangsters en rappers lijken op elkaar. Bewerkt: 7 januari 2006 door Piet-Herr
Recommended Posts