corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Volgens mij heb ik alle wijken in LS veroverd... maar er verschijnt niets in beeld... klopt dat??? Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als alle wijken van jou zijn komt er niets in beeld te staan. Geen filmpje, telefoontje, credit, etc. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 je hebt gewoon je eigen kleur op de radar map Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als je alles verovert hebt dan komt er inderdaad niks in beeld. Het enigste wat je krijgt is meer geld. Er zit trouwens ook Vagos in Bayside Marina, mocht je die missen. Het rare bij mij is dat ik steeds nog 1 gebied moet veroveren terwijl alles bij mij op de map groen is. Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 dus als ik naar dat havenstadje ga lopen daar ook vagos rond Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja, je moet dus beginnen met 3 mensjes afknallen, dan komt er 1 wave. En dan heb je het daar ook verovert. Veel succes. Reageren
corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 tanxx... ik weet het zo wel... kan wel slotje op togh want ik had prongelijk 2 topics geopend Reageren
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Je krijgt gewoon meer geld bij die $ bij je standaardhuis in LS Reageren
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Schiet drie mensen snel achter elkaar dood niet van de eerste dan na vijf minuten de tweede enz. doe het snel anders komt er geen wave Reageren
Blizz Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bij mij staat dat ik 96 % heb verovert... liegt dit aan aan de cheats Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hoi, ik heb ook problemen met het wijken veroveren. Als ik de missie Doberman doe en ik start een gang war dan komen er geen waves! Kan iemand me helpen? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet wel zorgen dat je in de bepaalde kleur van het gebied staat. Dus paars of geel. Schiet dan drie Ballas of Vagos dood, en er zal dan in beeld verschijnen: You provoked a gang war. Dan krijg je een aantal waves, overleef dat en er staat: this hood is yours. Veel succes. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Het is niet heel erg dat het niet wil, later in het spel moet je wel waves winnen om de verhaallijn te halen. Msschien is je DVD niet schoon. Maak de DVD eens goed schoon onder de kraan, droog hem daarna wel even af met een vaatdoekje. Zet je savegame's even op het bureaublad en installeer hem dan opnieuw. Succes, Ruurd31.. @GL: Bij de missie Domberman moet je het park overnemen, dat is alleen maar Ballas. Dus Vagos heeft hier niets mee te maken . Bewerkt: 5 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
-Roy- Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet wel zorgen dat je in de bepaalde kleur van het gebied staat.Dus paars of geel. Schiet dan drie Ballas of Vagos dood, en er zal dan in beeld verschijnen: You provoked a gang war. Dan krijg je een aantal waves, overleef dat en er staat: this hood is yours. Veel succes. Ik krijg wel "You have provoked a gang war"! Het gebied waar ik in sta gaan dan ook knipperen op de radar. Maar ik krijg geen andere mannetjes voor die waves. Dus kan ik het nooit meer halen! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Let eens goed op de radar, er zullen paarse blokjes op je radar komen. Komen die niet volg dan even deze tips op. Het is niet heel erg dat het niet wil, later in het spel moet je wel waves winnen om de verhaallijn te halen. Msschien is je DVD niet schoon. Maak de DVD eens goed schoon onder de kraan, droog hem daarna wel even af met een vaatdoekje. Zet je savegame's even op het bureaublad en installeer hem dan opnieuw. Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.