Toni Caprioni Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Bij mij staat dat ik 96 % heb verovert... liegt dit aan aan de cheats Kijk eens in de Desert, daar heb je ook een gebiedje, of kijk bij de Vagos, even rondsnuffelen en je moet wel een gebied vinden!Het overnemen van gebieden kost geld en wapens maar het is makkelijk, maar goed plannen om ze goed te pakken. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Desert? Bedoel je dat haventje? Dat heb ik al gedaan.. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Toen ik dat haventje tegenkwam waren er ballas. Reageren
kadee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 je wijk heeft dus een eigen kleur en als ik het niet mis op heb is die kleur groen en als je kijkt op je grote map kan je dus de kleuren zien en als alles dus groen is ,is het dus allemaal van jou en als er gevechten zijn komt het ook op jou radar Reageren
corvie Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Is het ook zo dat als je 100% wil halen dat je de bendes in SF en LV aan moet vallen... Want op WikiGTA staat dat er daar ook nog heel veel bendes zijn Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Daar zijn ook gangs maar die kan je niet van hun territorium bestelen behalve als je de terretory glich doet. Reageren
Talietje Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 onder de kraan???? gaat de dvd danb niet kapot? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Gelieve voortaan even de Zoekfunctie gebruiken, dit probleem is al meerdere malen gepost. Zoals hierboven word gezegd, bij dat Haventje is er ook 1 Reageren
gta 88 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 zijn bij dat haventje in dersert ook ballas die ziiten toch allen in losantos Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Soms Vagos soms Ballas maar meestal Vagos maar ik had de Ballas daar. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 onder de kraan????gaat de dvd danb niet kapot? Jawel, je kan hem beter met een speciaal doekje af doen.. Maar niet onder de kraan houden! Reageren
gta 88 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Soms Vagos soms Ballas maar meestal Vagos maar ik had de Ballas daar. warom zitten die daar einlijk is dat bug bij mij zit er nu nog niks Reageren
wiebje Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 nee bij mij zijn er ook geen in SF of LV alleen in los santos alleen die heb ik al gehaald maar waar kan ik dan die territory glitch vinden? Reageren
gta 88 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) ik denk al hoeveel hoods zijn er einlijk 2 op het strand dat weet maar hoeveel zijn er Bewerkt: 12 januari 2006 door gta 88 Reageren
RobertSA Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 een goede manier is ook om er een neer te schieten zodat de andere 2 8er je aan komen dan ren jij een gebied in en knalt ze neer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.