Jump to content

Wijken veroveren


corvie

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wiebje

    7

  • Ruurd31

    6

  • corvie

    4

  • S.W.A.T.

    4

Top Posters In This Topic

  • 3 weken later...

kan die territory glitch ook op de pc ??...

en ik heb trouwns nu dat op het strand in LS wil ik de ballas vermoorde dus da doe ik 3dood you provoked a gang war en hij doe t niet (en k gbruik geen cd om hem te spele) en ik heb t spel al een x uitgspeeld en toen dee die t wel :?

Link to comment
Delen op andere websites

Die terrortorium glitch kan wel op de PC. Als je dan lang genoeg in een richting vliegt komen er gebieden bij. Je moet ervoor zorgen dat je de 3 mensen in een gebied vermoord. Als je erbuiten vermoord heb je weinig kans het het goed slaagt. Je moet gewoon nog eens proberen om dat gebied te veroveren. Schiet op dezelfde wijze nog eens 3 Ballas-members dood, zorg ervoor dat je midden in het gebied staat dan komt het zeker goed. Als je het spel illegaal hebt, heb je de kans dat er bestanden (ofzo) missen dat je niet gebieden kan veroveren. Het is natuurlijk wel vreemd dat hij het de vorige keer wel deed. Blijf gewoon proberen is mijn motto ;) !

Link to comment
Delen op andere websites

Letterlijk uit de Belangrijke onderwerpen van SA-General.

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico.

Succes ermee :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Die terrortorium glitch kan wel op de PC. Als je dan lang genoeg in een richting vliegt komen er gebieden bij. Je moet ervoor zorgen dat je de 3 mensen in een gebied vermoord. Als je erbuiten vermoord heb je weinig kans het het goed slaagt. Je moet gewoon nog eens proberen om dat gebied te veroveren. Schiet op dezelfde wijze nog eens 3 Ballas-members dood, zorg ervoor dat je midden in het gebied staat dan komt het zeker goed. Als je het spel illegaal hebt, heb je de kans dat er bestanden (ofzo) missen dat je niet gebieden kan veroveren. Het is natuurlijk wel vreemd dat hij het de vorige keer wel deed. Blijf gewoon proberen is mijn motto ;) !

ik ben gister een kwartier lang met een hydra naar het noorden gevlogen bij bayside en toen kwam ik terug en er was nix veranderd nog steeds ware alleen de gekleurde gebieden in los santos niet in LV of SF ofzo :N

ik had wel code gdaan ONLYHOMIESALLOWED in LV en toen liepen er allemaal gangs rond niet alleen grove street alleen toen ik toen ging schieten had het geen zin :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je heel ver bent gevlogen moet je jezelf verdrinken. Dus gewoon heel diep duiken, en alle balkjes leeg laten lopen. Als je dat niet hebt gedaan gebeurt er dus ook niets. Dus probeer het nog eens en dan op deze manier. Vlieg vooral wel de goedde richting uit. Anders is het wat jammer. Het werkt echt, want er is zelfs bewijs!

Je hebt alle gebieden al? Je vondt het zo leuk dat je nog meer gebieden wilt kunnen veroveren? Je wilt ze ook buiten Los Santos? Dat kan!

Ik leg het even uit:

Pak een vliegtuig (ik nam de Shamal) en vlieg naar het puntje rechtsbovenin de map (rechtsboven LV)

Vlieg dan, een kwartier ( onze tijd ) door. Spring er dan uit, en laat jezelf verdrinken.

Nu kijk je op je kaart, en dan zijn er opeens meer gebieden. Het kan weleens mislukken, probeer het dan nog een keer, en zorg dat je steeds in dezelfde richting blijft rijden.

Ik heb het ook gedaan, maar ik heb niet gesaved. Ik weet dus ook niet of het consequenties kan hebben voor je savegame, dus als je wel saved, dan is dat je eigen risico.

Lees het eens goed door, dan lukt het vast wel!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

bij dat puntje rechtsbovenin LV welke kant moet ik dan opvliegen?

dan probeer k t nog eens want ik had zelfmoordcode gdaan

ik ben bij da puntj rechtsbovenin LV naar het noorden gevlogen en weer niks gebeurt maar ik heb geloof ik geen vol kwartier gevlogen want mn vliegtuig vloog in het water :N

Bewerkt: door wiebje
Link to comment
Delen op andere websites

Je vliegt gewoon naar het puntje rechtsboven in. Je houd dan gewoon dezelfde richting aan. Dan vlieg je ongeveer een 20 minuten of iets langer. Als je dan uit het vliegtuig springt, laat je je in het water valen. Je gaat dan duiken, duik dan zo diep als je kan. Als je lung-capecety (zo ongeveer) leeg is, duik je nog verder. Dan gaat je health balkje leeg. Dat moet juist ook, en duik dus nog verder. Als het health balkje leeg is ga je dood, je komt nu weer ergens bij een ziekenhuis terrecht. Als het goed is moet je nu gangs in andere delen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dubbelposten, Wiebje. Gebruik de volgende keer de edit-button.

Dat het niet werkt kan gebeuren, het is immers een bug en het zou juist goed zijn als die er niet was. :Y

Maar als je het wat vaker probeert, misschien dat het dan lukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet minimaal 20 minuten naar een hoek vliegen en ga vliegen met de shamal als je ver bent dus de map is klein ga dan weg het vliegtuig blijft vliegen ga dan even iets anders doen wanneer je klaar bent laat jezelf verdrinken nu moet je meer territorium hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor die dubbelpost maar ik dacht dat ik een edit had gedaan want toen ik dat bericht in stuurde stond er t eerste stukje daarna heb ik edit gedaan maar het lukte weer niet maar ik had noobmode aanstaan dus ik ga ga nog is proberen zonder :*D

kmoe nu naar school later gasten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...