50-Cent Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Wat ik heb begrepen uit een paar filmpjes is dat er ook ergens in de Woestijn een grote berg moet zijn,waar is deze te vinden Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Wat ik heb begrepen uit een paar filmpjes is dat er ook ergens in de Woestijn een grote berg moet zijn,waar is deze te vinden Naast het vliegtuig kerkhof. Nu is de woestijn zelf al een woenstijnachtig gebied. Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 het is bijna een en al gebergte in de woestijn maar ze zijn niet zo groot als mount chilliad Reageren
50-Cent Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Boven op moeten van die Hekkjes staan Reageren
Ikkes Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik denk dat je die gebied bedoelt(zie bijlage) Ikkes Ps. welke filmpjes bedoel je... Edit: Ze waren me voor. Ik ben niet zo snel, moest ook nog plaatje maken . Bewerkt: 3 januari 2006 door Ikkes Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 In het rode gedeelte vind je de grote Mount Chilliad berg. (Als je die berg bedoeld.) En in het groene gedeelte zit de woestijn. Al het bruine om Las Venturas is ook woestijn. Reageren
50-Cent Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Chech dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19686 Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het paadje waar die gast van dat filmpje die stunt op doet ligt hier: (zie kaartje) Reageren
50-Cent Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Bedankt,het leek wel op een Berg. Thanks hè Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 je kan er naar toe gaan via een wegje, je ziet het wel! het is zo'n land wagje. Je kan er een stunt doen van de ene kant van het water naar de andere kant! daar llopt een ramp; Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 die donkerbruine 'strepen'op de radar dat zijn gebergte echt Wild West Style Reageren
50-Cent Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Wel vet he,die jump is wel hard!! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ja echt he, ik vraag me af of je er met een auto aan de andere kant kan geraken, dat zou pas vet zijn Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik had dat filmpje al eens gezien. Het is jammer genoeg bij mij nog niet overkomen, ik zou het graag eens tegenkomen. Bewerkt: 5 januari 2006 door Gta-gamertje Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja ik denk dat het te halen is met een turismo! en nitro! Ik haal hem met een NRG-500 met moeiten! Ga straks eens proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.