ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hebben jullie het over dat filmpje dat die gast met een Quad rijdt en dan 'aangevlogen' wordt door een vliegtuigje? Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Neen! filmje met die jump in de dessert Reageren
50-Cent Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Neen!filmje met die jump in de dessert Dat is hetzelfde hoor..... Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 kan wel! maar het gaat hier niet over een quad maar over een stunt Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat filmpje was wel grappig, komt er ineens een vliegtuig aan Kans 1 op 1000 ofzo .. Reageren
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb wel eens gehad dat ik moun chilliad opreed en toen was ik boven en er stortte recht een vliegtuig op me neer toen viel ik van de berg jammer Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 overall meer er is er een met een huis. Reageren
ZOrange Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb wel eens gehad dat ik moun chilliad opreed en toen was ik boven en er stortte recht een vliegtuig op me neer toen viel ik van de berg jammer juist er vallen wel meer vliegtuigen neer veel in fort... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.