bjorn13 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Weet iemand met welk programma je een .BIN bestand opent? Alsvast bedankt! Reageren
Upstream Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Nero, kijk maar eens op google Reageren
Jarno Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Daemon-Tools, beste freeware virtual CD/DVD mounter. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Nero, kijk maar eens op google EN hoe heet het progje in nero? want ik heb toevalig nero Reageren
gangster28 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik had hem toen ook een keer nodig en daarvoor gebruikte ik de isobuster handig programma.(moet je op google intye) Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Mounten: (Dus dat de computer het ziet als CD/DVD speler) Daemon-Tools, beste freeware virtual CD/DVD mounter. Branden: Benodigdheden: Nero Burning Rom SE 6 Kleine uitleg: Screenshot: Klik 0. Start Nero Burning ROM SE 6 1. Klik op het open icoontje 2. Selecteer uit de lijst deze optie die er bij ons al staat. 3. Ga naar de map van je BIN/CUE/ISO en selecteer je CUE of ISO (Voor een BIN moet je een CUE erbij hebben deze kan je op online generators maken!) 4. Voorderest lijkt het op een normaal brand-process. Reageren
Dizcid Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) ik open .bin met tugzip Bewerkt: 4 januari 2006 door dizcid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.