Jump to content

cheatlijstje

Recommended Posts

Geplaatst:

wel!

zolang je de RIOT cheat niet gebruit is alles in orde denk ik!

maar cheats voor wapens, armor, health, wagens,weer hebben geen probleem denk ik hoor

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn meer cheats schadelijk, ik denk dat wapencodes ook van je "rating"(bij status) afgaan, dat was in elk geval bij VC zo...

@ zethe, denk je serieus dat een code waardoor het altijd hetzelfde weer is of je 250.000 krijgt en gezondheid geen effect hebben!?!?! tuurlijk heeft dat effect dat wordt vrolijk mee opgeslagen.

Bewerkt: door moonbeam
Geplaatst:

wat een verassing dat een cheat die vertaald, "rellencheat" betekend rellen veroorzaakt, je kan hem trouwens wel gebruiken als je toch niet gaat saven he, of save jij na alles wat je doet?

Geplaatst:

Dat had ik in VC ook perongeluk gedaan en dat is heel er iritant, je hoort over geschiet je moet niet bij legermannen komen die schieten de heletijd met m16's of wat dan ook.

Bij SA heb ik het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me ook heel iritant.

Geplaatst:

Mischien wel lollig, ga je daten en dan slaat iemand denise(snol) in elkaar met een honkbalknuppel ofzo :D:D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...