corvie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Kan iemand een lijst maken van welke cheats schadelijk zijn voor je save-game Alvast bedankt Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 wel! zolang je de RIOT cheat niet gebruit is alles in orde denk ik! maar cheats voor wapens, armor, health, wagens,weer hebben geen probleem denk ik hoor Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Er zijn meer cheats schadelijk, ik denk dat wapencodes ook van je "rating"(bij status) afgaan, dat was in elk geval bij VC zo... @ zethe, denk je serieus dat een code waardoor het altijd hetzelfde weer is of je 250.000 krijgt en gezondheid geen effect hebben!?!?! tuurlijk heeft dat effect dat wordt vrolijk mee opgeslagen. Bewerkt: 6 januari 2006 door moonbeam Reageren
Damos Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 de riot cheat moet je niet gebruiken die cheat zorgt voor rellen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 wat een verassing dat een cheat die vertaald, "rellencheat" betekend rellen veroorzaakt, je kan hem trouwens wel gebruiken als je toch niet gaat saven he, of save jij na alles wat je doet? Reageren
Velaro Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 In VC kon je die cheat niet meer uit zetten,is dat in SA ook zo ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Dat had ik in VC ook perongeluk gedaan en dat is heel er iritant, je hoort over geschiet je moet niet bij legermannen komen die schieten de heletijd met m16's of wat dan ook. Bij SA heb ik het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me ook heel iritant. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Mischien wel lollig, ga je daten en dan slaat iemand denise(snol) in elkaar met een honkbalknuppel ofzo Reageren
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 doe ook niet de jetpack cheat terwijl je aan het basketballen bent. dan loopt de boel vast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.