Jarno Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Nieuwste SA MB files Inleiding Dit topic houd ik up-to-date voor de nieuwste SA MB files. Hele pakket Inhoud: SA MB 0.33 + Nieuwste SASCM.INI + Extra bestanden(Bevat: 'PEDS.IDE', 'VEHICLES.IDE' en 'DEFAULT.IDE'). Download: Klik. SASCM.INI Inhoud: SASCM.INI die in je SA MB 0.33 map moet. Download: Klik. Extra bestanden* Doe ik morgen . Overig Met dank aan 'spaceeinstein', 'Demarest' en 'Craig Kostelecky' van 'GTAForums.com'. @ Admins en Mods: Pin waard? Bewerkt: 3 januari 2006 door Jarno Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Beetje nuttoloos nog he Als je er nou een TXT bestandje erbij doet met wat opcodes en de betekenis ervan (is maar un voorbeeld) dan heb je er teminste nog iets aan Maar die bestanden kon ik ook wel uit mijn sa map halen Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Volgens mij snap je niet waarom er steeds nieuwe SASCM.INI bestanden komen? Er worden steeds nieuwe opcodes ontdekt en de betekenissen. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Oke, ik wil het best downloaden maar dan moet je me eerst is uitleggen wat dit nou precies is, want ik snap er niks van... Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dit zijn gewoon de nieuwste San Andreas Mission Builder bestanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.