ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 vele mensen zeggen van : hoe maakt je die mooie screen zonden die radar en zo?) Wel -je gaat naar opties - display - daar zet je HUDS op OFF dan zet je bij map en blips ook op off Dan heb je een screen van alleen je Cj en je achtergrond Reageren
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 nou die mensen ken ik eigenlijk niet maar voor de mensen die het niet wisten is dus wel handig denk ik Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Jazeker, maar het is volgens mij in het verkeerde subforum gepost Reageren
Ferre Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Het kan ook met het fototoestel in het spel. Het je geen rader enz. mijn documenten/gta sa userfiles/gallery Fototoestel te vind in 'The CJ House" Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Maar dan staat je CJ er niet op dus ik vind wel een handig topic Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Je kunt natuurlijk ook een foto maken met de camera. In dit topic staat hoe je dat het beste doet (zie onderste post van Big Smoke). Op de manier zoals in dit topic beschreven kun je wel betere actie foto's maken, natuurlijk. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 als je mensen niet wil laten weten waar die Screen gemaakt is ... ga dan naar paint en dan met dat rondje wat je kan maken doe je dat over de radar heen en dan zwart maken !!! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 hehe, daar gat het niet om hoor! Het is gewoon mooie als je een zonsopgang wil met je CJ! Als de radar en zo er op staat is dit minder mooi! Dit is wat ik bedoel: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.