Eclipse Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 dat moet kunnen..ik heb m'n wagen al eens 18000.0 laten wegen en 700.0 laten gaan Reageren
venneke006 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 kan iemand mij de handling.cfg sturen?? ik heb m vernaaid bij de rc mod :wacko: gewoon de standaard handling.cfg Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 hier issie Tip: vergeet nooit backups te maken handling.cfg Reageren
joep Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) op hoeveel staat je N-waarde(maximum snelheid)?als die te hoog gaat crasht je spel idd ik heb een auto aangepast op 650 kmph, en 9000.0 voor gewicht :lol: heb ik ook gedaan maar hij doet het niet :angry: ik heb de balista compact veranderd maar hij doet het niet, ik heb het toch zo gedaan zo als het er stond wat doe ik fout?? :huh: Edit: ik weet het nu maar ik heb weer een nieuwe vraag: kan je in handling.cfg ook de grip van de auto aanpassen? zoja onder welke letter?? Bewerkt: 6 september 2004 door joep Reageren
v.c Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 als ik de handleiding verander (snelheid bijv.) en opsla dan zegt hij dat ik handleiding.cfg niet kan vervangen wat moet ik doen? :unsure: Reageren
W1ckeD Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 als ik de handleiding verander (snelheid bijv.)en opsla dan zegt hij dat ik handleiding.cfg niet kan vervangen wat moet ik doen? :unsure: Alleen lezen uit zetten Klik erop met rechtermuis knop dan eigenschappen dan klik je alleen lezen uit dan toepassen en ok! Dan kan het wel! Maar heb je vragen post het dan in het topic hoe maak ik mijn wagen sneller daat is dat topic voor! Reageren
v.c Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 maar asl ik dat doe start hij niet meer op Reageren
gtaloser Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 ik mijn auto vet zwaar gemaakt en toen raakte ik de auto toen zat ik ineens in de luch en viel ik naar beneden Reageren
[E]lmex Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) dan hebbie je auto TE zwaar gemaakt .. dan snapt het spel het niet meer :rolleyes: Bewerkt: 19 september 2004 door [E]lmex Reageren
gtaboy Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 hoi zoon hoi mama :rolleyes: Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 Ben ik de enige waarbij boven in de handling,cfg file commentaar staat waarin de betekenis van alle getallen staat ? Of is het engels een probleem ? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 hoi zoon hoi mama :rolleyes: OFFTOPIC: eeeeh mis ik iets?? hoi mama en hoi zoon??? krijgen we hier een heel gezin ofzo? deze topic is daar niet voor om "hoi mama" te zeggen doe dat ff ergens anders ofzo Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 Dit noem ik nouw egt smappen he <_< een klein grapje..oke...maar ga er nu niet op door Reageren
clifdon Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 HELP, ik heb de vice city killerkip mod geinstaleerd doet het prima maar als k die sabre turbo (die er snel uitziet) snel wil laten lopen gaat hij helemaal driften wat kan ik doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.