Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Sorry dat ik hierover een nieuw topic aanmaak, maar ik vind het niet meer op gtagames.nl, en in Wikigta staat er nergens bij waar welke auto spawnt. Mss tip? Waar vind je een enforcer? Tnx! Blu3ice Bewerkt: 4 januari 2006 door ammunation Reageren
been Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 nergens, gewoon 4 wanted sterren krijgen en dan komen ze vanzelf Reageren
Upstream Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Sorry dat ik hierover een nieuw topic aanmaak, maar ik vind het niet meer op gtagames.nl Waar vind je een enforcer? Tnx! Blu3ice Die vind je volgens mij nergens, als je 4 sterren achter je aan hebt komen die automatisch aanrijden. Kijk maar eens op de walktrough Reageren
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Bedankt btw: waar vind je een Police maverick? Blu3ice Bewerkt: 4 januari 2006 door ammunation Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 De Police Maverick vind je op het dak van het politiebureau in Los Santos. Veel succes. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bedankt allemaal! Reageren
djbackdoor Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 een paar sterren moet je hebben dan komen ze Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 De Police Maverick vind je op het dak van het politiebureauin Los Santos. Veel succes. die staat er BTW niet altijd he maar ik heb hem ooit ergens zien staan ... weet niet meer waar ! sorry ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ja hij staat op het gebouw! en de enforcer kan je vinden door 4 sterren te krijgen! Of je kan hem neer zetten met noobmode! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.