Jump to content

Traag

Recommended Posts

Geplaatst:

yeet

Een maat van my heeft een redelyk groot probleem by gta sa: Gta speelt supertraag af, dit zyn zyn system specs:

750 mb ram

ati radeon 9550 (256 mb)

intel pentium 4 2800 megahertz

Zyn er tools of andere middelen om dit aan normale snelheid te laten werken?

Thnx ;)

Geplaatst:

Je kunt eens beginnen met de instellingen te verlagen en mss es kijken voor een andere grapichs card... :cya: Suc6

Geplaatst:

Wat een probleem kan zijn is dat je niet genoeg harde schijfruimte heb op je PC. Hierdoor kan hij minder snel gegevens verwerken. Dus kijk daar even naar. Wat je ook kan hebben is te veel spyware/virus(en). Scan je computer eens. En wat ammunation al zei: probeer eens te spelen op lagere resolutie etc.

Ikkes

Geplaatst:
Je kunt eens beginnen met de instellingen te verlagen en mss es kijken voor een andere grapichs card... :cya: Suc6

Zijn videokaart is sterk zat, 256 MB RAM. Momenteel is dat wel de standaard, 512 MB RAM kaarten zijn er nog niet veel, en kosten rond de 450 tot 550 euro.

Ontopic:

Probeer de resolutie is wat lager te zetten. De drawing distance lager zetten zou ook kunnen helpen.

Zet ook de virusscanner uit tijdens het spelen, dat scheelt ook veel.

Lukt het dan nog niet, probeer dan deze patch is.

Geplaatst:
512 MB RAM kaarten zijn er nog niet veel, en kosten rond de 450 tot 550 euro.

Ik heb een 512MB RAM kaart gekocht die maar € 45 kost en die werkt zeer goed.

Ontopic:

Draaien er misschien veel andere programma's op zijn pc terwijl SA draait?

Zoals downloadprogramma's, virusscaners, videobewerkignsprogramma's, ...

Geplaatst:

Ontopic:

Sorry voor de Offtopic. Maar 512MB RAM kaart voor €45,- Je bedoelt vast een geheugen kaart. We hebben het over een videokaart ;) . Want zo weinig voor ze een kaart is niet mogenlijk :N .

IKkes

Geplaatst:

Ontopic:

Tussen haakjes: wij hebben het over videokaarten, toch bedankt voor je opmerking.

Ontopic: als het nog altijd niet gaat: kijk dan eens in de rechterbenedenhoek van je scherm en "disable" alle progjes die je niet nodig hebt. Je kan ook via CTRL + ALT + DEL kijken bij processen en daar alle programma's afsluiten met je gebruikersnaam erachter behalve EXPLORER.EXE en nog een (die komt nog)

Geplaatst:

ik heb ook het probleem dat het traag gaat.

maar als ik bij beeldopties en dan op advanced druk om de resolutie of shit wat lager te zetten dan gooit de pc me uit het spel en dan krijg ik een foutmelding

kunnen jullie helpen? :{

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem vroeger,nu niet meer want ik heb een nieuwe PC.Jouw vriend zijn PC zou goed genoeg moeten zijn om SA te draaien,ik heb zelf ook een ATI kaart,daar ligt het dus niet aan.

Kijk eerst eens naar de Display Settings,welke resolutie heeft hij daar staan,klik dan eens op Advanced en zeg me wat er staat bij Visual FX Quality (Bij het Menu van SA he) ;)

Geplaatst:

Je kan ook in je BIOS (Krijg je door hem op te starten en een paar keer op DEL te drukken tot het komt) als hij net 5Minuutjes gespeelt heeft,daar kan je je Processor Temeratuur zien ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...