roeiertje Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 m'n probleem is dus als ik speel crasht m'n computer altijd na 2-3min spelen. het is niet de eerste keer dat ik vice city heb geinstaleerd. het is 1jaar geleden dat ik er op heb gespeeld. k'heb nog geen enkele mod geinstaleerd dus hoe komt dat ,datm'n pc crasht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Heb je misschien wat te weinig geheugen?? (nieuwe games...) Dit zijn de systeem eisen:stysteem eisen Wil je ook je system specs geven? dat vind je door: Start -> Uitvoeren --> Typ: DXDIAG ---> klik op: Ok. gta-freak2 Bewerkt: 4 januari 2006 door gta-freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimp_Killer Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 draait er te veel op je achtergrond..? zit je hard schijf vol..? te zwakke voeding...? sterkere vidoekaart nodig..? pas nieuwe hardware aangesloten...? het kan aan 1000 dingen liggen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roeiertje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Heb je misschien wat te weinig geheugen?? (nieuwe games...) Dit zijn de systeem eisen:stysteem eisenWil je ook je system specs geven? dat vind je door: Start -> Uitvoeren --> Typ: DXDIAG ---> klik op: Ok. gta-freak2 oke hier is het [bijlage] bedankt da je me wil helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Het kan er aan liggen dat je maar DirectX 9 hebt. Misschien moet je een hogere kopen want deze kan er nog maar juist door, bij de minimale systeem eisen. Had je vroeger al dezelfde? Anders zou ik het niet weten. gta-freak2 Bewerkt: 4 januari 2006 door gta-freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roeiertje Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 maar ik heb vc al gespeeld +-1jaar geleden en toen had ik dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koopa Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Misschien is de CD beschadigd? Er zijn veel oorzaken waar dit door zou kunnen komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Het kan zijn dat een programma die op de achtergrond meedraait (bv een virusscanner) een conflict geeft met vice city. Je weet wel, die kleine pictogrammetjes rechts in de taakbalk bij de klok. Omdat het een jaar geleden is dat je vice voor het laatst gespeeld hebt, kan het zijn dat er intussen een paar programma's zijn bijgekomen. Sluit dus de programma's en probeer het opnieuw, doe dat 1 voor 1 zodat je erachter komt welk programma niet samengaat met vice city. Het is wel vaker gebleken dat deze zogenaamde ''stille'' programma's voor conflicten zorgen met andere programma's. Ga met je muis op het betreffende programmapictogram staan, druk op rechtermuisknop, kies dan voor afsluiten. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roeiertje Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 da's wel waar bitdefender virus scan is er bijgekomen bedankt zal het even uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roeiertje Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 je hebt het gevonden dank je aan iedereen die mij geholpen heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Mss nog een hint! Mijn spel begint te haperen als mijn pc een ganse dag aanstaat! het word gewoon te warm en dat ken je spel laten haperen en crashen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brammie1991 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Hier is mijn DxDiag best handig wist ik nog niet, nog meer van die handige dingen???? DxDiag.txt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.