Jump to content

welk radiokanaal wil jij?


vice

hoe moet een nieuw radio kanaal noemen in een nieuwe gta?  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. hoe moet het noemen?

    • radio 888
      6
    • radio bim bam
      2
    • radio hargy
      1
    • radio hallo
      5
    • anders...
      36
    • ik wil geen radio in de nieuwe gta!
      3


Recommended Posts

hallo,(dit zal wel toegelaten zijn..denk ik)

ik vroeg me af hoe jullie wilden dat het volgende radiokanaal in de nieuwe gta noemt?met een reden liefst :Y

ik zou radio hallo nemen

poll resultaten:

radio 888:(1 stem)---ahha,we zijn niet als laatste gekomen...maar ook niet als eerste!

radio bim bam:(0 stemmen)---...

radio hargy:(0stemmen)---...

radio hallo:(2 stemmen)---we staan gelijk met 'ik wil geen radio in de nieuwe gta' :cab:

anders:(11 stemmen)---*gaat zitten en slaapt 3 dagen lang*--->nog 2 dagen!

ik wil geen radio in de nieuwe gta!:(2 stemmen)<--we staat gelijk met radio hallo :cab:

totaal:(16 stemmers)<---voor degene die niet mogen/kunnen stemmen zien hierboven het resultaat...

oh ja nog iets de namen van die kanalen kan vanalles zijn zoals rock,klasieke muziek:p,...je moet zelf wat verzinnen wat er bij past dan.

(ik heb gezocht via zoekfunctie en ik vond niets,voor de zeker heid zou ook iemand willen zeggen of dit toegelaten is?)

vice :cya:

(belangrijke)tip!:

tip 1:

oh ja nog iets de namen van die kanalen kan vanalles zijn zoals rock,klasieke muziek:p,...je moet zelf wat verzinnen wat er bij past dan.
Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vice

    3

  • Toni Caprioni

    2

  • Wesley

    2

  • Advancegta

    2

tja als jullie dat goed vinden vind ik dat niet erg maar je moet eens in het eerste bericht van mij(vice) onder resultaten lezen,snapje,daar staat dus:

oh ja nog iets de namen van die kanalen kan vanalles zijn zoals rock,klasieke muziek:p,...je moet zelf wat verzinnen wat er bij past dan.

vice :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favorieten:

-V-Rock

-K-DST

-Emotion 98.3

Even voor de duidelijkheid: ik hoef het niet precies zo te hebben, als ze die soorten muziek er maar in doen. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, zolang ze er maar geen radiozender als Doublecleff FM in stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

doe mij maar uh.. naja het hangt een beetje van de tijd af,

radio x als het na de jaren 90 is en v-rock bijvoorbeeld als het er voor is,, ik kan er nun og niet over oordelen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...