Jump to content

Gang Car Round Up

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het goed heb moet je in de missie 'Gang Car Round Up' 3 auto's van een andere gang verzamelen. Volgens mij waren het deze 3: Mafia Sentinel, Diablo Stallion en Cartel Cruiser. (Zeg het even als ik het fout heb)

Mafia Sentinel: Deze is niet zo moeilijk. Deze vind je op de parkeerplaats bij Salvatore Leone's huis. Kijk wel uit voor de Mafia, ze schieten namelijk op je.

Diablo Stallion: Deze vind je vooral in de 'Red Light District'. Dit is vlakbij je hide-out op Portland. Deze auto rijdt veel rond in het gebied waar je ook de telefoontjes van El Burro kreeg, de leider van de Diablos.

Cartel Cruiser: Deze staat op de bouwplaats op Staunton Island. Als je vanaf je hide-out komt, ga je door de slagboom en dan staat de Cartel Cruiser tegen 1 van de blauwe muren met daar binnenin een lift.

Veel succes! ;)

(Ik weet zeker dat je de Mafia Sentinel en de Diablo Stallion moet hebben, alleen de Cartel Cruiser is een twijfelgeval...)

Edit n.a.v. hieronder: Ik had dus inderdaad de Cartel Cruiser fout, je moet dus de Yakuza Stinger hebben

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst: (bewerkt)

-Maffia Sentinel, steel deze wagen voordat je de missie begint en zet hem dan in je hide out.

-Diablo Stallion, deze is gemakkelijk, want de diablo's hebben alleen maar knuppels en .45

-Yakuza Stinger, deze is ook makkelijk.

Misschien is het een goed idee om ze eerst allemaal in je hide out te zetten en ze er dan allemaal uit te halen, want als je een auto zoekt kun je ze niet vinden en als je ze niet zoekt zijn ze overal..

@Nandro Davids, je voorgevoel klopte het moet de Yakuza Stinger zijn :puh:

post-2212-1136374024_thumb.jpg

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Nog een tip voor de Mafia Sentinel: als je al ruzie hebt met de Mafia, zal het niet makkelijk gaan om in hun buurt een auto te jatten. Je kunt het best zo snel mogelijk naar Leone's club gaan, daar een auto van de heuvel af duwen zodat deze het hek kapot rijdt. Daarna jat je 1 van de Mafia Sentinels. Rij naar beneden, de heuvel af. Het hek ligt al om omdat je daar een auto tegenaan geduwd hebt. Rij nu weg via de tunnel. Mocht je auto beschadigen door het hek, dan kun je nog altijd naar de pay 'n spray gaan. Met deze methode hoef je met je Mafia Sentinel niet door Mafia gebied heen, zodat je auto ook niet in puin geschoten wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...