RobertSA Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Heej,, Ik ben nou net in de Dessert, Maar dan moet ik eerst de vliegschool doen voordat ik aan de missies kan beginnen,,Maar al ga ik in dat icoontje staan(die S) dan staat er Learning to Fly,Als ik dat doe zit je in een vliegtuig dan staan er op mijn radar van diej gele 'blokjes' die naar voor gaan(ik neem aan dat ik in die richting moet vliegen) dan doe ok dat en als ik dan heel die landingsbaan over ben moet je klein stukje over de weg en dan staan er 3 of 4 van die andere blokjes helemaal bovenaan mijn radar,,dan vlieg ik daarheen,,dan schieten die blokjes weer naarvoor,maar ondertussen vlieg ik dan meestal weer ergens tegeaan en moet je opnieuw beginnen snap er niks van. (srry voor ut lange verhaal maar is moeilijkt uit te leggen) Reageren
Wrieh Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik had de eerste hier van gedaan en de 2e ook maar bij de 3e had ik alles goed gedaan en krijg ik maar 47% en dat vind ik raar Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Je moet bij de vliegschool door alle ringen vliegen. De oefening is dus niet voorbij als je door 1 ring hebt gevlogen, maar als je door alle ringen hebt gevlogen. Ik had zelf ook veel moeite met de vliegschool, maar als je blijft oefenen lukt het wel. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Heej,,Ik ben nou net in de Dessert, Maar dan moet ik eerst de vliegschool doen voordat ik aan de missies kan beginnen,,Maar al ga ik in dat icoontje staan(die S) dan staat er Learning to Fly,Als ik dat doe zit je in een vliegtuig dan staan er op mijn radar van diej gele 'blokjes' die naar voor gaan(ik neem aan dat ik in die richting moet vliegen) dan doe ok dat en als ik dan heel die landingsbaan over ben moet je klein stukje over de weg en dan staan er 3 of 4 van die andere blokjes helemaal bovenaan mijn radar,,dan vlieg ik daarheen,,dan schieten die blokjes weer naarvoor,maar ondertussen vlieg ik dan meestal weer ergens tegeaan en moet je opnieuw beginnen snap er niks van. (srry voor ut lange verhaal maar is moeilijkt uit te leggen) Op de pc is deze missie best moeilijk. Blijf oefenen, of zet je savegame anders in het Savegame Aanvraag Forum. ik had de eerste hier van gedaan en de 2e ook maar bij de 3e had ik alles goed gedaan en krijg ik maar 47% en dat vind ik raar Er wordt ook op je tijd gelet, en eventuele schade. Als je er bijvoorbeeld te lang over doet, is de missie mislukt. Reageren
corvie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik hoef alleen nog maar die ene te doen waar ik al die targets moet neerknallen... het is egt al 1000x mislukt op 95% op het landen... Maar ik sta soms egt precies in het midden en me tijd vind ik aardig goed Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik hoef alleen nog maar die ene te doen waar ik al die targets moet neerknallen... het is egt al 1000x mislukt op 95% op het landen... Maar ik sta soms egt precies in het midden en me tijd vind ik aardig goed Tip voor de bewengde auto's: ga net boven de grond vliegen, dan is het makkelijker de doelen te raken. Als ze dichtbij elkaar rijden, kun je ze zelfs in 1x opblazen. Anders kun je de savegame altijd in het Savegame Aanvraag Forum zetten. Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Maar waar moet je heen of doorheen vliegen dat snap ik niet?? of ze zijn er niet:S:P Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bij de missie Destroy Targets hoef je niet door een carona heen te vliegen, je ziet op het einde van de landbaan 3 truckers staan. Die maak je stuk met kogels of rakketten. Bij sommige andere missies moet je door een rode carona vliegen. Succes, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.